Mitt liv som mamma

- Äntligen Fredag

Kategori: Våran vardag

Skönt med Fredag, skönt med helg. Och Jonas är ledig! :) Då jublar jag och Wilma. Får se vad vi hittar på för kul under helgens gång. Hade tyckt att det hade varit roligt att åka till Luleå på vårmässan, men såklart var inte Jonas så jätte sugen på det. Nåja, vi kanske hittar på något annat roligt istället :) Vi får se. Helgen har ju precis börjat!

Idag blir det grillat hos familjen Bergdahl/Svanberg :) Vitlöksmarinerat som vanligt! Ska gå och göra en fetaost sallad till tror jag :) Gott gott gott! Kanske slänger upp en bild på maten sen, eller imorgon. Om jag kommer ihåg att fota vill säga :) Måste ta bild på mina super fina rosor också, som jag fick av Jonas i förrgår! Super fina, roooosa ;) Och kanske mina 2 nya fina väggord. Jag kunde bara inte hålla mig :) Nöjd är jag.

Ha en bra helg!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: