Mitt liv som mamma

- Torsdag

Kategori: Våran vardag

Torsdag idag. Är snart dags att gå och hämta Wilma från dagis. Sen ska jag gå ner på stan :) Ska köpa ett hårgelé åt Jonas på Kalix Frisörerna bland annat. Strosa runt lite osv :) Bara mysa på. Jag fick tydligen pengar från skolan redan igår, snacka om glad jag blev då jag loggade in på internetbanken. Längesedan det fanns såhär mycket pengar på mitt konto. Nu har jag gjort bort att betala endel räkningar. Skönt att i stort sätt alla är betalda redan nu, bara hyran kvar och sånt som dras automatiskt varje månad.


Nästa helg blir det shopping! Som jag sett fram emot väääldigt länge nu :) Ska bli grymt kul! Förhoppningsvis hittar jag massor. Jag går runt i samma kläder dag ut och dag in, så garderoben behövs förnyas lite grand. Massa klännigar och tunikor, som går att ha till leggings. Är ju det skönaste :) Och så ska Jonas självklart få sig endel nya kläder också. Han som påstår att han aldrig behöver något! ;)

Nu ska jag göra mig klar för att gå och hämta Wilma på dagis! Ha en bra dag! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: