Mitt liv som mamma

- Onsdag

Kategori: Våran vardag

Tycker denna vecka rusat iväg, snart är det helg igen! Och i helgen vankas det bröllop :) Det ser vi fram emot! Var i Luleå i helgen och shoppade. Letade outfit till bröllopet, och hem kom jag med... INGEN! Endast 2 par leggings i klädväg! Jag hittade inget som jag riktigt föll för. Tyvärr! Däremot kom jag hem med 2 par leggings som jag sa, en parfym, en klocka, en ny börs, en väska, pyamas, ögonbrynspenna, en hjärteformad sockerkaksform, gulliga muffinsformar med blommor på, och sånna där det står "Happy birthday" på. En badrumsmatta från Lagerhaus! Och jag har säkert glömt något :) Sen fick Jonas ett par finbyxor, en cardigan, t-shirts och karlsonger. Så nu kommer han vara sååå fin i sin nya outfit ;)

Däremot så var jag på stan här i Kalix i Måndags... Och HÄR hittade jag kläder :) En jätte fin överdel som jag ska ha på mig på Lördag. Till leggings. Lotta var smakråd, så det var hon som hittade kläderna åt mig :) Sen köpte jag mina älsklingsskor som jag tittat på flera gånger på Eurosko i gallerian. Dom är super sköna! Jag är såå nöjd med mina inköp. Nu längtar jag bara tills jag får ta på mig det :) Ska fortsätta se Andra Avenyn nu...


Ciiiaaaao ♥

Kommentarer

  • Lotta säger:

    Jag är nöjd över den där tröjan vi hittade. Tyckte att färgen var så himla fin på dig! :) <3

    2010-04-02 | 12:39:27
    Bloggadress: http://clarycharlotta.blogg.se/
  • Malla säger:

    tycker du ska lägga ut en bild eller 2 från bröllopet! :D

    2010-04-03 | 21:28:43
    Bloggadress: http://www.monstermalla.se

Kommentera inlägget här: