Mitt liv som mamma

- Eeeh

Kategori: Våran vardag

Alltså fin kommentar i det förra inlägget?! Haha. Jag sätter väl in bilder på min "bebis" här om jag vill, hur många jag vill, när jag vill och hur jag vill. Inte för att hon är någon bebis nå mer. Så Camilla, du som kommenterade. Vem är du egentligen?!


Idag har det varit fullt upp i stort sätt. Varit på skolan från 8:30 - 11:45 ungefär. Hem, värma lunch, hann precis sätta sig en stund, hämta Wilma från dagis 13:30. Stortjejen hade somnat hur bra som helst på madrassen idag, bland dom andra barnen :) Jag är så stolt. Eller rättare sagt VI  är stolta över våran prinsessa! Då hon börjde på dagis hade jag aldrig kunnat drömma om att dom skulle få sövt henne på madrassen, då man precis fick det själv här hemma ;) Våran tjorvmaja! Men det hade gått super bra. Nåja, åter till ämnet....

Väl hemma fick Wilma i sig lite mellis, och vi packade våra väskor och åkte och badade på badhuset. Emma följde med, och där var även Tommy och Melwin också. Wilma älskar att bada. Nu tar hon sig framåt själv i vattnet också :) Hemma igen fick Wilma smörgås, var så nära inpå vällingen så det fick bli det. Bytte till rena sängkläder i Wilmas och i våran säng. Ska bli härligt att lägga sig där sen :) Nu ska jag bara mysa i soffan och se det senaste avsnittet av 90120. Imorgon blir det att vara ute och grilla. Ser vi fram emot hela familjen :)




Wilma som bebis ♥ Hennes första biltur, påväg hem från BB :)
Känns som igår. Väl hemma hos oss väntade Wilmas moster
och hennes kusiner på oss. Var skönt komma hem ♥

Kommentarer

  • EmmaO säger:

    var tvungen gå till förra och snoka på kommentarerna. Alltså Camilla som du kallar dig, har man familj och barn.. va vill du att man ska skriva om?! Du tror inte att de blir mycke om barnet då?!!

    Nåväl, ingen energi till henne :)

    Super dag igår ;) Och ännu fler kommer. Tex idag ;) Och Wilma lite söt som alltid, saknar tillbaka till bebis tiden. Nu är W o M så stora..

    2010-03-13 | 08:37:20
  • Hanna säger:

    NO ENERGI TO HER!



    Jaa, super super! Vi har alltid super dagar tillsammans :) Och även idag blir det en! Jaa herregud vad man saknar den, det går ju sååå himla fort alltså. Storbarnen våra :)

    2010-03-13 | 08:40:09
    Bloggadress: http://wildbee.blogg.se/
  • Camilla Lundbäck säger:

    Hej! Jag vill bara försäkra dig om att det inte är jag som skrivit, för jag vill gärna se bilder på skrutten! :) Kram

    2010-03-13 | 08:42:26
    Bloggadress: http://camillalundback.blogg.se/

Kommentera inlägget här: