Mitt liv som mamma

- Fredag

Kategori: Våran vardag

Så har klockan passerat 00 för en stund sen, och jag sitter här... Jag har bloggtorka! Eller vi har varit rätt mycket ute i stugan, så har inte blivit så mycket uppdateringar. Vi har farit hem och varit hemma ett par dagar och sen åkt ut till stugan igen. Lusten att blogga har inte infunnit sig riktigt då vi varit hem ;) Imorgon bär det ut till stugan igen för ett par dagar, får se hur länge vi blir där ute. Nästa vecka är Jonas sista semestervecka, väldigt trist måste jag säga. Så då "flyttar" vi hem. Har i stort sett de mesta av våra kläder ute i stugan ;P På ett sett blir det skönt att flytta hem. Komma tillbaka i rutinerna, med jobb, skola och dagis :)

Fick förresten mitt paket från H&M idag, med lite smått och gott. Hittade såklart lite fina kläder åt Wilma, som man alltid gör. Nackdel att ha en flicka, finns så sjukt mycket fina kläder att välja mellan ;) Så lite kläder fick hon, några par leggings som funkar till allt, och som är sköna att ha på sig. Speciellt sen till vintern, under overallen osv. Någon långärmad tröja, en super fin cardigan, och en munkjacka. Till mig själv var det några strumpbyxor såhär till hösten/vintern. Kommer gå åt :) 1 par mjukisbyxor att ha på sig här hemma och mysa i, ett till par super sköna byxor och 2 par jeansleggings. Sjukt fina! :) Och ett par jeans och en tröja åt Jonas, dock åker jeansen tillbaka då dom var lite för små, korta i benen. Sen kommer det lite mer i mitten på Augusti, några överdelar till mig, klänning åt Wilma och Moa. (likadan) Dom kommer vara så söta med likadana klänningar och leggings :) Nu ska jag avrunda här. Nu vet ni att jag lever iaf ;)


Vad vill ni att jag skriva om i fortsättningen? Vad är ni intresserade av att läsa? Kom jätte gärna med förslag och tips! Kanske jag bloggar oftare hädanefter isf :) Då jag vet vad ni är intresserade av att läsa.
 



Mitt ♥ som snart fyller 2 år, ja, 2 år redan.
Kommer med nya och färskare bilder lite senare då jag har tid.

Kommentarer

  • Emma ♥Mamma Till Alwin säger:

    Jaa det finns hur mkt fint som helst till flickor men till pojkar är det lite svårare.. Jag vill ju hellre ha fräna kläder åt Alwin men just nu tycker jag det är rätt dåligt med de.. Hur som helst klickade jag hem ett stort paket iaf igår så vi får se hur det ser ut när det kommer :)

    2010-08-06 | 07:50:44
    Bloggadress: http://emmastromback.blogg.se/
  • Soppe - Nicole's morsa säger:

    Dom är hemska. Haha!

    2010-08-09 | 21:12:24
    Bloggadress: http://sbergdahl.blogg.se/
  • Soppe - Nicole's morsa säger:

    Ja de är ju hur kroppen anpassar sig efter dom :P

    2010-08-10 | 10:03:09
    Bloggadress: http://sbergdahl.blogg.se/
  • Sandra säger:

    Tack så mycket! Jo det ska blir jätte mysigt när lillebror nu kommer =)



    Hoppas er kräftor smakade gott =)

    Jag var super nöjd iaf, det var riktigt gott!

    Sedan blev det även en bastu efter det så kvällen blev riktigt mysig, nått mys måste man ju göra dagen innan gubben börjar jobbar igen.



    2010-08-16 | 10:11:22
    Bloggadress: http://sassan86.blogg.se/

Kommentera inlägget här: