Mitt liv som mamma

- Spontan shoppingtur

Kategori: Våran vardag

Ja, det kan man säga. Vart en spontan shoppingtur till Happis på morgon. Tänkte då det lika var så dåligt väder! Så vi satte oss i bilen och åkte mot Happis. Vi hade planer att kika på en ny vagn till Wilma, en lite smidigare vagn. Slippa dra med det där stora åbäket överallt. Började med lunch direkt vi kom fram, både jag och Jonas var hungriga :) Barnens hus var bland det första stoppet! Där fanns det en fin Cresentvagn, sittvagn då förstås. Såg ut ungefär som Emmaljunga scooter. Den var super fin, men vi tänkte att vi skulle inte förhasta oss, så vi åkte vidare till Jala för att kika ifall där fanns någon vagn till bra pris.

Tur att vi åkte dit. Där fanns ett par stycken Emmaljunga Scooter 09:as modell, till ett bra pris. 2330:- om jag nu inte minns helt fel. I det priset ingick såklart vagnen, fotsack och regnskydd. Så vi slog till :) Den är så fin! Svart och grå/silver. Samma färg som den du har syster :) (Tror jag.) Vi köpte till ett myggnät och en ny åkpåse!

Jag är jätte nöjd med den. Den är redan invigd då vi var på Ikea. Där köpte jag bara nå värmeljus, både stora och små, och lite servetter :) Jonas ville ha en sån där som man har bröd i, så en sån fick det också bli.

Bild på vagnen kommer senare!

Kommentarer

  • Malla säger:

    å så skoj m en shoppingtur :)

    2009-09-03 | 06:12:54
    Bloggadress: http://monstermalla.blogspot.com
  • Emma säger:

    Ja vi hade tur med vädret idag :)

    Vagnen eran var jätte fin, vill oxå ha en mindre som sagt men vi väntar nog ett tag till :)

    2009-09-03 | 10:15:01
    Bloggadress: http://emmastromback.blogg.se/
  • Sandra säger:

    jag HAR en emmaljunga scooter i blått :D thihi, köpte för typ två månader sen :D jag älskar den...

    2009-09-03 | 13:09:52
    Bloggadress: http://orginoox.blogg.se/

Kommentera inlägget här: