Mitt liv som mamma

- Onsdag

Kategori: Våran vardag

Dåligt med uppdatering, ja jag vet! Men jag har haft fullt upp...... Säger vi ;)

Egentligen vet jag inte vad jag skriva? Fast kan ju iaf berätta att våran gumma går nu. Eller inte alltid, men oftast om man ställer henne upp och lockar henne så går hon fleeera fleeera steg :) Hon är jätte duktig! Och snart börjar hon ju på dagis, eller snart och snart. I Januari, men det säger väl bara pang så är det Januari mitt i allt.

Och nu är det snart dags för pappa Jonas att vara pappa ledig också. Skönt, då är det han som sköter om hemmet. Ska han få se hur det är ;) Haha. Kliva upp tidigt varje morgon. Dock så är ju jag arbetslös, så jag kommer ju vara hemma. Men iaf. Kan ju hoppas på att vikariera o så till och börja med :) Nu måste jag gå innan Wilma har rivit ut hela sin garderob ;) Tjaaaaaaarå!



Någon som har något jobb till övers? Som jag kan få? Jag tar gärna emot ;)




Kommentarer

  • Lina säger:

    åh jag vet vad du menar! Vår lilla Neo börjar också dagis i januari - tiden går sååå fort! (FÖR fort!)



    Hoppas allt är bra med er annars? kram

    2009-09-16 | 19:59:48
    Bloggadress: http://ninninusens.blogg.se/
  • Jenny säger:

    Jo du kan komma till mig och jobba som lön får du middag.

    2009-09-16 | 21:23:54
  • Josse säger:

    Vad kul att hon går! Duktig Wilma! :)

    2009-09-17 | 10:16:55
    Bloggadress: http://annajosefin.bloggagratis.se
  • hannie säger:

    som kontaktperson till en tjej.. :P

    2009-09-17 | 19:11:40
  • Emma säger:

    Jaa verkligen :)

    Joo nu blire snabba ryck :)

    2009-09-17 | 22:25:09
    Bloggadress: http://emmastromback.blogg.se/
  • Angelika säger:

    Nä det ids jag inte göra. Hatar att "tjata" på personer.. vill man göra nånting så gör man ju det. men jag tar det som att hon inte vill =P



    Vad kul att wilma börjat att gå. Nu har ni snart fullt upp med en springandes Wilma, hihi! :-)

    2009-09-18 | 07:17:55
    Bloggadress: http://angelpuss.webblogg.se/
  • hannie säger:

    hoppas du kan förlåta mig ?

    2009-09-19 | 20:30:23
  • hannie säger:

    TACK ;)

    2009-09-19 | 21:37:47

Kommentera inlägget här: