Mitt liv som mamma

- Onsdag

Kategori: Våran vardag

Onsdag idag. Än så länge :) Och idag är ingen vanlig dag, för det är min älsklings födelsedag! Hurra för dig gubben ;) Jag hade absolut ingen aning om vad jag skulle ge honom i present, eftersom han sa att han inte behöver något. Eller jo, en isskrapa. Och hur kul är det att ge honom en isskrapa till bilen? Nää, inte kul. Så någon sån köpte jag inte ;)

Han fick en super god parfym av mig, en fin blombukett och ett kort. Och han tyckte parfymen luktade jätte gott. Så det var ju en himla tur för mig :) På Lördag eftermiddag blir det kalas för Jonas här på Flygfältsvägen. Och han har beställt bulla av mig. Så det är bäst att fixa det då. Hans kalas, han måste ju få bestämma själv vad han vill ha för fika ;)

Har köpt en ny mobil idag också. Jag är totalt förälskad i den..... Sorry Jonas ;) Kommer en bild på min nya älskling. Och det var verkligen på tiden för en ny mobil. Jag hörde inget i den gamla om jag inte hade den på högtalar funktionen. Och man kan ju inte ha på den överallt vart man är. Så jag var nådigt less, sen i början av sommaren har den varit så. Men......... Nu slipper jag den :)

Godnatt Sverige.

Kommentarer

  • Malla säger:

    Snygg mobbe!

    2009-10-22 | 07:00:57
    Bloggadress: http://monstermalla.blogspot.com
  • hannie säger:

    gratta jonas från mig hanna :D



    å vilken nice mobil du har ;)

    2009-10-22 | 12:35:46
  • Sandra: säger:

    Har utmanat dig i min blogg :)

    2009-10-23 | 08:27:42
  • carro säger:

    tack igen! ;)

    2009-10-24 | 18:45:41
    Bloggadress: http://caarroekholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här: