Mitt liv som mamma

- Måndag och ny vecka

Kategori: Våran vardag

Haft en fullspäckad helg. Fredag var jag hos mamma och bakade bulla, sen gick vi ner på stan, var där ganska länge. Tänkte hitta mig en ny outfit till Lördagen, men hittade inget. Så det blev en klänning och 2 par strumpbyxor åt Wilma. Och bara en vanlig t-shirt åt mig :) Väl nere på stan väntade vi på att Jonas skulle komma från jobbet, vi skulle äta och handla. Så till slut kom han, efter en lång väntan :) Vi åt på Kina, alltid lika gott. Sen åkte vi och handlade på coop. Då vi äntligen hade handlat klart var det bara åka och hämta bullan som jag bakat hos mamma. Kunde ju inte ta med mig alla påsar med bulla då jag promenerade med vagnen. Sen då vi väl kom hem packade vi upp alla varor och sen var jag så gott som helt slut!

Lördag avverkade vi Jonas kalas. Det gick ihop sig för honom kan man säga ;) Sen var det fest för mig på kvällen. Tjeeeeeejfest ;) Och det var faktiskt väldigt kul. Jag hade då riktigt skoj måste jag säga! Får vi göra om snart tycker jag :) Hotellet var bra, bra musik, härligt sällskap!

Söndag, mådde prima ballerina :) Skönt! Åt bakismat med Jonas. sen åkte vi till Töre, ja ni läste rätt Töre. Jonas skulle köpa extra lysen på Shell. Så där blev vi inte långvariga om vi säger så ;) Åkte sedan hem till mamma och pappa en stund. Sen for vi på hockey jag och Wilma :) Sen bara mys resten av kvällen igår, med film. Och jag somnade i min älsklings famn som vanligt.

Det var våran helg :)

Vad händer ikväll? Känner mig grymt rastlös måste jag säga...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: