Mitt liv som mamma

En härlig helg

Kategori: Våran vardag

Haft en super skön helg. Fredag var väl mest mys :)
Lördag var vi till Stenbäcken och lånade mammas tvättmaskin då dom ändå var i stugan ;) Tvättade bilen, så nu skiner den. Var tänkt att vi skulle vaxa den också, men så började det ju och skvittra regn. Gick ju inte göra det då, så vi får kanske göra det i veckan då istället :) Ni ska få se bild på våran pärla. Just nu har vi inget kort på den. Det kommer ;)

Åskan var även på besök igår. Helvete vilken åsk knall som kom då vi var hem och skulle dra ur datorn. En riktigt smäll, och grannen våran var ute, pratade med henne då jag satt i bilen då jag hade rutan nere. Hon vart såå rädd. Blixten och knallen kom princip samtidigt. Och hon var int beredd på det. Stackarn :) Haha.

På kvällen vart det grillat, och det var så sjukt gott som vanligt :) Hade besök av Per och Madde också. Vi åt och spelade kort och hade det trevligt. Sen skulle vi se film. Och vem somnade om inte jag? Som vanligt, det slår ta mig fan aldrig fel. Jag somnar alltid. Fast iofs så började vi faktiskt se film typ tjugo över tolv, och jag brukar alltid ligga i sängen den tiden, oftast :D

Idag är det regn, blä va tråkigt. Ska se reprisen av robinson och bara mysa. Sen blir det nog en resa till Stenbäcken då mamma och pappa kommit hem från stugan. Annars blir det nog inte många knop gjorda idag :)

Har ni haft en bra helg?



Mitt hjärta som jag älskar över allt annat ♥

Kommentarer

  • Malla säger:

    Joho, det har vart en bra helg här med, har haft Anna och Maria här och hjälpa till för nu har flyttlasset gått :) Nu ska jag bara lyft rumpan härifrån och gå upp å fortsätta tapetsera!

    2009-05-24 | 13:14:05
    Bloggadress: http://monstermalla.blogspot.com
  • Hanna säger:

    Hej hej.. ja det är ju verkligen så att man vet aldrig i förväg när något händer det bara händer så man kan nog aldrig vara riktigt förberedd.

    Ja jag vill verkligen köpa ett halsband om inte två :) min kompis Jennie verkade oxå sugen på att köpa ett, så jag kommer gärna förbi nästa gång vi ska till sangis, nu blir det dock inte förrän kring 17 juli men då stannar jag i nästan två veckor så då lär jag ju hinna förbi dig och köpa halsband :) om du har några som du vill sälja ta med på vårat bröllop jag vet många som sagt att du gör så fina halsband och som kommer på bröllopet :) kram kram.

    2009-05-28 | 11:22:18
    Bloggadress: http://mammahanna.wordpress.com
  • Malla säger:

    GRATTIS på födelsedagen!! :D Hoppas du blir ordentligt firad nu :)

    Kram

    2009-05-29 | 07:17:54
    Bloggadress: http://monstermalla.blogspot.com

Kommentera inlägget här: