Mitt liv som mamma

Torsdag

Kategori: Våran vardag

Veckan här har sprungit iväg tycker jag. Det är ju Fredag imorgon. redan :)
Ikväll ska vi och se på balen. Se hur fina alla är :) Det är ju som något speciellt och pirrigt över det här med bal.
Att det här med att fixa sig, göra sig så fin. Sminkning, håret, ta på sig den fina klänningen...

Wilma sov hela natten inatt, så skönt! Speciellt skönt då pappa Jonas sovit hos sin bror inatt, då jag varit ensam med henne :) Nu då hon håller på att få tänder så brukar hon vakna en gång sent på kvällen/natten och äta en gång, sen somna om. Så var då dhon fick sina två första tänder :) Och nu är det samma. Än så länge har jag inte kännt att det kommit någon, men den är väl på g :) Kan ju ta lite tid också.

Imorgon ska vi till Madde eftersom hon tar studenten imorgon. Ska äta gott, hon har redan sagt vad det blir ;) Mums! På tal om studenten, så är det faktiskt bland det roligaste jag gjort i mitt liv. Själv studentdagen, lunchen (ok, lunchen kanske var lite långtråkig) förberedelserna, champanje frukosten och framför allt UTSLÄPPET!  Ojoj. Men det var tider det. Imorgon är det 3 år sedan. 3 jävla år? Tiden går sjukt fort alltså. Och nu har man sambo (visserligen hade jag det för 3 år sedan också, men då var vi inte sambos ;) Världens underbaraste dotter, lägenhet, bil. Och ja allt. En massa :)

Ser fram emot massor med år med dig J. Och självklart Wilma också :)
JAG ÄLSKAR ER! ♥

   

Kommentarer

  • hannie säger:

    ruggigt fin bild på dig hannapanna! :D

    2009-06-11 | 16:08:00
  • Josse säger:

    Okej den var ju väldigt skön och bra cardigan, prisvärd ;) Visst går tiden fort när man tänker efter, det är 4 år sedan jag tog studenten men det är ju mkt man hunnit med! :) Trevlig helg! Kram

    2009-06-13 | 09:07:04
    Bloggadress: http://annajosefin.bloggagratis.se
  • Anonym säger:

    tänkte på samma sak som hanie när jag såg bilden, jävligt bra bild. du ser jätte fräsch ut på den:D brun o fin :D

    2009-06-13 | 18:53:01
    Bloggadress: http://petronellllla.blogg.se/
  • Carita säger:

    Javisst går tiden fort, den bara rusar iväg! Tycker det var alldeles nyss jag själv tog studenten men det var ju tre år sen det :) haha

    2009-06-13 | 20:54:32
    Bloggadress: http://caritaa.blogg.se/
  • Josse säger:

    Haha kan tänka mig det ser roligt ut då när det är så nära bf :) Får se om pyret fortsätter ha sin favoritsida att trycka sig mot de kommande veckorna ;)



    Vad gör du i helgen? :)

    2009-06-14 | 00:04:01
    Bloggadress: http://annajosefin.bloggagratis.se
  • Josse säger:

    Haha ja men hur det regnar idag, det bara vräker ner! Igår var vi på picknick med tc, spelade volleyboll (fast inte jag ville inte slänga mig med magen), men sen bowlade vi på kvällen och det var jätteskoj och sen åt vi middag. Idag ska vi på 3-års kalas sen ska vi till piteå och hälsa på en kompis som också är gravid :D Skojjig helg med massa aktiviteter!



    Vet du att du måste komma på spinning snart för vet inte hur länge jag kommer kunna gå på det haha, går ju in i v 34 imorgon så det börjar dra ihop sig ;) Annars får du komma först till hösten igen, fast du får ju självklart gå utan mig med såklart haha men skulle vara kul om du ville komma typ till veckan? :)

    2009-06-14 | 10:10:29
    Bloggadress: http://annajosefin.bloggagratis.se
  • hannie säger:

    ja, jag diggar den ;) varsågod :D

    2009-06-14 | 16:34:38
  • hannie säger:

    åh det låter också gott! :D finns den att få i kalix?=)

    2009-06-14 | 22:36:08
  • Josse säger:

    Spinning ikväll kl 20? Funkar det för dig? :)

    2009-06-15 | 09:50:56
    Bloggadress: http://annajosefin.bloggagratis.se
  • hannie säger:

    jahaa okej! :D vad pysslar ni med om dagarna?=)

    2009-06-15 | 12:16:44
  • hannie säger:

    jo men man kan ju ta vanlig saft också, eller bär=) jaså du har varit här :D köpte du nå? jag gör inte så mycket.. börjar jobba på torsdag :( & ska på en arbetsintervju imorgon =) hoppas de går bra :D

    2009-06-15 | 15:53:29
  • hannie säger:

    joo den är god :D



    åhå, du får ta å baka nån dag och lägga upp bilder ;)

    vad handlade du och jonas? blev de storshopping?

    :D

    2009-06-15 | 16:33:39
  • Josse säger:

    Okej då vet jag, det var ju synd men jag förstår såklart :) Vad har du gjort idag då?:)

    2009-06-15 | 19:02:29
    Bloggadress: http://annajosefin.bloggagratis.se
  • hannie säger:

    ni hitta ju en hel del :D längtar tills jag flyttar så jag får fara dit & shoppa! =D

    2009-06-15 | 22:15:39
  • Josse säger:

    Låter mycket trevligt det :) Jag har städat lite här hemma, handlat och sen lagat och ätit sushi med stephanie och ida. Supergott! Sen har jag varit på spinning också ikväll :) Imorgon ska jag till bm, spännande! Kram

    2009-06-15 | 22:17:41
    Bloggadress: http://annajosefin.bloggagratis.se
  • Carita säger:

    Jo hoppas den smakar lika gott också! :) hehe

    2009-06-16 | 07:57:40
    Bloggadress: http://caritaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här: