Mitt liv som mamma

Saknat mig?

Kategori: Våran vardag

Vet att jag inte bloggat på ett tag, men har verkligen inte haft någon lust, och inte vetat vad jag skulle ha skrivit om heller. Men just idag var jag sugen på att blogga :) Så då måste man passa på. Kanske kommer flera inlägg eftersom jag har endel bilder att lägga upp och så.

Varit i stugan hela helgen, syster har haft sin 30 års fest. Var trevligt :) Mycket god mat, hade faktiskt aldrig velat bli mätt. Tur som var så fanns det kvar till dagen efter som vi åt, och det var så sjukt gott så jag ville dö... Måste ta recept på alltihop! :) Gick iaf och la mig vid 1, då var jag totalt slut. Några satt fortfarande ute under partytältet vid den tiden.
 
Bjuder på lite bilder från festen.

Jag och Wilma



Filippa



Moa



Per-Agne (Han är halv), Pappa, Kusin Anna med dottern Nicoline och Tomme



Hade tyvärr inte så mycket bilder från festen, glömde bort att kameran var med. Typ ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: