Mitt liv som mamma

En annan dag förra veckan...

Kategori: Våran vardag

...Var vi sugen på tårta, eller kanske rättare sagt jag var sugen på tårta. Vanlig hederlig gräddtårta med jordgubbar på, med endast marsan mellan :) Det är en typiskt sommartårta för mig! Och den blev himla god måste jag säga :)





Sedär, 4 blogginlägg på en och samma kväll. Det ni ;) Hoppas ni är nöjda nu, eftersom jag varit så dålig på att skriva ;) Men får väl försöka bättra mig. Det här inlägget med tårta och middagen ute på balkongen skulle jag egentligen blogga om förra veckan, men har varit så slö och inte orkat föra över bilderna från kameran förrän nu ikväll. Har nyss duschat, var riktigt skönt. Nu ska jag bara slappa i soffan resten av kvällen, se film med min älskling om en stund :) Wilma vaknade till nyss, och då hon hörde Jonas röst så vände hon sig som en raket i sängen. (Hon sov då han kom hem från jobbet) så dom har legat och myst i sängen, och hon fick lite välling. Jonas kom ut från sovrummet för en stund sen, hon sov inte men låg och vinkade åt sin nalle. Hon är så ruskigt söt våran dotter :) Är tyst där inne, så hon sover nog snart. 



Jag älskar dig Wilma ♥

Kommentarer

  • Bella säger:

    Den där tårtan såg mycket god ut! (Och maten i de tidigare inläggen också...) Jag får nog gå ett varv förbi kylskåpet och se om jag hittar något som stillar suget efter jordgubbar/grillat/kyckling/nudlar/wok innan jag går och lägger mig :D

    2009-07-06 | 22:27:41
    Bloggadress: http://bellisblogg.se
  • Hanna ♥ Noah & David's Mamma ♥ säger:

    hihi god tårtan såg ut :) Tycker det är riktigt synd att vi bor sååååå låååångt ifrån varandra =( Wilma har lika pyjamas som David :p

    2009-07-07 | 20:46:50
    Bloggadress: http://ekstromhanna87.blogg.se/
  • Josse säger:

    Vad kul med massa inlägg! All mat ser jättegod ut och denna tårta ser ju helt underbar ut. Det är verkligen somrigt med jordgubbstårta :) Du och Wilma är så söta på alla bilder också!



    Tack för den snälla kommentaren, imorgon får vi se på ul.. förhoppningsvist är ju allt precis som det ska men man kan ju inte låta bli att oroa sig! KRAM

    2009-07-07 | 21:14:20
    Bloggadress: http://annajosefin.bloggagratis.se
  • Mia H säger:

    Vilken tårta =) ser väldigt god ut... & vilken sötnos er dotter Wilma =)

    2009-07-07 | 23:16:41
    Bloggadress: http://metrobloggen.se/miamiau

Kommentera inlägget här: