Mitt liv som mamma

Onsdag

Kategori: Våran vardag

Så var denna Onsdag över. Tycker denna vecka gått rätt hyffsat fort ändå :) Så vad har hänt idag? Jo jag åkte till mamma och pappa med syster. Där gjorde jag, eller rättare sagt påbörjade jag ett halsband. Men jag hann ju inte klart det, för Wilma som låg och sov ute på bron vaknade (av ett jävla flygplan). Så gav henne gröt efter en stund, då blev jag ju avbruten igen. Så jag gjorde klart det då jag kom hem :)

Efter det tog jag en paus, och vart sen sugen på att göra ett till halsband. Så jag gjorde ett till då såklart. Det är sååå kul :) Och det blir så fint. Ibland önskar man ju att man fick behålla alla själv. Men det går ju inte, eller det går ju. Men det blir jäävligt dyrt då ;) Halsbanden jag gör, liknar snö halsband. Och vem som helst som vill köpa får göra det :) 150 kr styck. Vilket är ett bra pris, om man jämför med snöhalsbanden i butikerna. Kul att ge bort också! Kan slänga in en bild på ett halsband som jag gjort åt mig själv :)

Har hunnit vara på kalas idag också, kusin Per som fyller år idag. Gott med fika och tårta, även fast vi grävde i oss det igår också, på ett annat kalas. Haha! Mycket kalas under April. Denna vecka är inte klar med kalas heller, Johan fyller år imorgon, Lördag har vi ett 40 års kalas (fast det födelsedagsbarnet fyller egentligen år i Maj, men har kalaset nu). Måndag nästa veckan, och sen Jim den 29 April :)

Glad Påska på er allihopa! :) Ha en trevlig helg!



Visst är det fint? :) Pärlor går ju att beställa i vilken färg man själv vill ha, och samma hänget. Om du vill ha ett hjärta, eller en annan blomma, om du vill ha runda ringar istället för ovala osv osv.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Tack så mycket ! :)

    2009-04-08 | 22:41:03
  • Hanna säger:

    åååh vad fint, jag vil köpa ett men ska fundera ut om jag vill ha en blomma eller ett hjärta :) herregud vad skicklig du är... jätte duktig :) kram kram.

    2009-04-09 | 08:34:32
    Bloggadress: http://hannis83.blogg.se/
  • Hanna säger:

    jag klarar mig inte ;) hihi Glad påsk!

    2009-04-09 | 09:18:04
    Bloggadress: http://hany.blogg.se/
  • Hanna säger:

    Ja det gör jag gärna, är ju så svårt att välja när man inte ser med egna ögon :) Jag ska till sangis nu under påsk blir där till på torsdag kanske hinner förbi nån dag under veckan, är ni hemma då?? eller ska ni bort någonting?? kram kram.

    2009-04-09 | 10:18:40
    Bloggadress: http://hannis83.blogg.se/

Kommentera inlägget här: