Mitt liv som mamma

Lööördag!

Kategori: Allmänt

Kanske dags att uppdatera ett normalt inlägg. Var ett tag sen sist :)
Skulle dessutom behöva fota o lägga in några bilder på magen. Är ju trots allt i v 27 nu :)
Så det är bara 13 veckor kvar nu.

Själv ser jag inte att magen växt så mycket sen sista bilderna jag la in. Men däremot så märker jag det på min vårjacka, för den får jag knappt igen, o då jag väl fått igen den så stramar den rätt rejält över magen, o det är inte skönt ;) Jag får gå med min mammas gamla jacka, o jag är ju sååå snygg i den! Hahaha.

Ska ut till stugan idag efter mamma slutat jobbet. Ska äta middag, och sen ska vi hem. Blir bara över kvällen en stund :) Blir nog att grilla hamburgare skulle jag tro. Mums!

Jag ska ta o fota några bilder o lägga upp, snart. Och då menar jag SNART! Det lovar jag ;)
Ha en bra helg!

Kommentarer

  • Hanna säger:

    Jo förresten visste inte att angelika fått en pojke, vad roligt... har försökt hålla utkik på webbisar men har inte gjort det nu under dom två senaste dagarna :)Inte länge kvar tills vi själva ligger där på bb tiden går ju så fort :) kram kram.

    2008-05-17 | 21:31:45
    Bloggadress: http://hannis83.blogg.se

Kommentera inlägget här: