Mitt liv som mamma

Nu har vi fått se vårat pyre i magen!

Kategori: Kärlek

ÄNTLIGEN!
Nu har vi fått se vårat pyre i magen. Det var verkligen underbart att få se! :)
Önskar att man fick se flera gånger. Allt såg jätte bra ut, vilket var en lättnad att höra.
Den hade till o med hicka, sötisen:) BF innan UL var 17:e Augusti, nu efter UL blev det framflyttat 3 dagar :)
Så vi har BF den 20:e Augusti :) Spännande! Vi längtar...

Ska försöka lägga in nå bilder så småningom. Är många som bett om UL bilder, o bilder på magen.
Men jag lovar... Jag ska fixa det, kanske imorgon om jag orkar :)




And btw... Vissa som raderar i sina blogginlägg det dom skrivit, vågar ni/du inte stå för vad ni skrivit?! Bara för att det är något elakt om någon, eller!? Tydligen inte. Denna gång är jag förvånad över att det finns kvar. Jag har bara sagt vad jag har tyckt, o det står jag för. För så tycker jag, o kan man inte ta det då, vad gör man? Jaaa, det är då inte mitt problem...

Kommentarer

  • L säger:

    Helt rätt! Man ska stå för det man skriver/säger, alltid! Annars så håller man tyst och yttrar sig inte överhuvudtaget!
    Jag har redan sett UL bilderna, så jag är nöjd. ;)

    2008-03-12 | 00:12:42
  • Hanna säger:

    Vad roligt att allt såg bra, så härligt att se den lilla i magen... vad kul :) vårat bf datum blev oxå framflyttat tre dagar är tydligen ganska vanligt :) Men skoj iaf det blir ju en bebis ;) Våran bebis hade oxå hicka när vi var på UL andra gången var så härligt att se hela magen skumpade på den lilla ha ha ha :) Jag längtar efter att få se ul bilderna och bilder på magen, ska oxå ta och knäppa nya på min magen går ju redan in i vecka 22 imorgon... tiden bara rinner iväg ha ha ha har vi sagt det förrut?? det tror jag ;) nä nu ska jag börja göra mig i ordning ska iväg till jobbet, ha det fint... kram kram.

    2008-03-12 | 06:21:08
    Bloggadress: http://hannis83.blogg.se
  • Tessah säger:

    grattis till lyckat UL! :) Va roligt! ...
    Visst känns det mer verkligt nu?

    Klart man ska stå för det man skrivit och inte raderat. vad är de för dumheter ;)

    kram på er

    2008-03-12 | 10:16:47
    Bloggadress: http://www.tessah.blogg.se

Kommentera inlägget här: