Mitt liv som mamma

En vecka kvar...

Kategori: Kärlek

Jo just det, en vecka kvar tills vi får se lilla pyret i magen :) Gud så spännande!
Börjar nästan bli lite små nervös. Hoppas allt står rätt till o sådär...
Ibland känns det som om jag känner nått i magen, men jag vet inte riktigt. Nått måste det vara :)
Är sånt som jag inte kännt förut iaf. Så mysigt :) Snart börjar väl dom riktiga sparkarna. Rejäla, som Jonas snart får känna :) Om den inte nu är busig, o slutar sparka då han ska känna.

Är i v. 17 nu. Tiden går ruskigt fort. Snart har jag gått halva tiden. Och så fort som det här har gått, så lär nog andra halvan bara rasa kanske?! Fast kanske ändå inte. De sista 2 månaderna kommer antagligen gå super sakta, eftersom man bara vill att den ska komma ut :)

Va härligt när solen skiner, synd bara att det blåser så kallt!

Kommentarer

  • petraa säger:

    Hur är det hann a? =) allt braaaaaaaaaoooooooo ?

    2008-03-05 | 11:58:26
    Bloggadress: http://petraa.webblogg.se
  • petraa säger:

    jo helt okej :) vad händer i kalix ? =)

    2008-03-06 | 01:10:06

Kommentera inlägget här: