Mitt liv som mamma

Söndag!

Kategori: Allmänt

Söndag idag då. Usch, alltid lika tråkigt på något sätt.
Plus att det är tåkigt väder. Hoppas det spricker upp o blir sol :) Vore ju mycket trevligare.
Ser iaf ut som att det håller på att ljusna just nu :)

Helgen har iaf varit hyffsad. Fredag fick jag besök av Emilia, Jenny o Sandra. Ett litet kalas för att jag fyllt år :)
Fick presenter, en jätte fin skål, choklad o blommor. Och ett par super söta örhängen :)

Lördag - Mys med Jonas på förmiddagen, lunchbaguette från myggan. Stan en sväng på några ärenden :)
Sen åkte han vidare mot Kemi med Toni för att umgås med Arto, dricka o spela. Och sen avsluta kvällen på krogen. Och jag sysselsatte mig med att umgås med Per o gänget. Trevligt! Sen då jag kom hem avslutade jag kvällen framför datorn ett tag. Gick över till sängen o somnade till en film, snuttandes på Jonas kudde.

Söndag - Inte gjort ett piss hittills, suttit framför datorn. längtar tills min gubbe ska komma hem :) Dröjer nog några timmar till innan dom är hemma, men jag är iaf glad att han kommer hem idag! Jag saknar honom.

Det var allt för mig för denna gång...


Jag älskar dig otroligt mycket gubben


image196

Kommentarer

  • jespher - fashion is my lifestyle säger:

    Svar: Kom nyss hem, Sitter på studmattan och kollar film! Själv då ?

    2008-06-01 | 17:22:18
    Bloggadress: http://jesphers.blogg.se
  • Hanna säger:

    Nu har jag lagt in bilder :) Kram kram.

    2008-06-01 | 19:20:07
    Bloggadress: http://hannis83.blogg.se

Kommentera inlägget här: