Mitt liv som mamma

Bla bla bla...

Kategori: Allmänt

Vad blir ditt namn baklänges? annaH
Har du gjort en snöängel i år? Inte det.
Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus? Har nog aldrig legat på sjukhus?
Platt eller lockigt hår? PLATTAST I VÄRLDEN!
Är du kär i någon? Ja, verkligen!
Vad gör du när det regnar? Surar för att vädret är surt!
Har en dröm gått i uppfyllelse? Ja, det har det! :)
Vad har du för startsida på internet? Lunarstorm.se
Vem ringde du senast? Jonas.
Tycker du att sengångare är söta? Hmm?
Har du haft vattkoppor? Javisst.
Har du någon gång testat karate? Nejnej.

Vilken mobilringsignal? Linkin Park - What I´ve Done
Minimorötter eller pommes frites? Hmm, jag vet inte?
Första sporten du gick på? Det var nog basket. BLÄ! 
Vad längtar du mest till just nu? Augusti, då bebisen kommer :)
Hur gammal har du tänkt bli? Tills jag dör. Haha, svårt att veta.
När åt du senast en fiskbulle? Vet inte ens om jag nånsin har smakat? 
Vad drömde du inatt? Haha, jag drömde att en vän var gravid efter att hon varit tillsammans med en kille i 1 vecka. 
Vilken tv-serie är bäst? Andra Avenyn & Desperate Housewifes.
Kan du gå ner i spagat? Haha nej.
Vad åt du senast? En smörgås med ost på.
Höga eller låga strumpor? Höga på vintern. På sommarn helst inga :)
Vad är du mest rädd för i hela världen? Att förlora det jag älskar mest av allt. 

Har du varit kär i en kändis?
Ööh, nej.
Läser du på baksidan av mjölkpaketen? Ibland.
Röd, grön, blå eller gul mjölk? Röd eller gul.
Vad har du för färg på ditt påslakan? Just nu hallonrött. Bibbi Snurr från IKEA :)
Vad ska du döpa dina barn till? Just nu har vi Alvin om det blir en pojke. Och Linnea om det blir en flicka. Jonas har velat ha Linnea jätte länge, innan vi ens bestämde oss för att skaffa. Det är ett gulligt namn. Jag heter det själv också :)
Sommar eller snö? Sommar, men jag sulle nog inte klara mig utan snö heller. Man vill ju åka skoter o sånt på vintern. 
Bikini eller baddräkt? Man får ju inte så snygga ränder från en baddräkt :P Så Bikini!
Snyggaste läraren? Ingen!
Är du mörkrädd? Njaa, ytterst sällan.
Har du någon gång haft på dig ett par kallingar? Ja, det har jag säkert! Haha. 
Riktig gran eller plastgran? Riktig! Annars är det inte samma julkänsla ;) 
Tänt eller släckt när du ska sova? Det ska vara KOLSVART!

Luktar dina fisar hallon? Haha, gör dina? :P
Godaste drickan till frukosten? Juice, eller O´boy.
Senast lästa bok? Magdalena Graaf - Det ska bli ett sant nöje att döda dig. Fast det är lääängesen!
Vem kramade du senast? Min Mojjis ;) 
Älskar du att sjunga? Jo det är kul. Dock låter det förjävligt :)
Vill du bli president? NEJ!
Har du spelat kille i en teater? Nej.
Duscha eller bada? Duscha, fast det är mysigt o bada också ;) 
Kan du ditt mobilnr utantill? Ja, det kan väl alla?
Har du tråkigt? Svar: JA!
Har du gråtit i skolan nån gång? Nope, det tror jag inte. 
Stockholm city, Metro eller .SE? Ööh?

Hur tar du dig till skolan? Det var längesen jag gick skola. 
Har du någonsin sminkat dig som punkare? Men näe!
Sjunger du på toa? Det kan väl hända att jag gör ibland.
Vilken färg har din jacka? Svart, o lite vit.
Använder du långkallingar? Då det är riktigt kallt o jag verkligen måste. 
Är du höjdrädd? Lite kanske. 
Vilket land vill du åka till? Thailand. Men spelar nästan ingen roll vart, utomland nånstans :)
Vad var det senaste som fick dig att skratta? Jonas, på morgon. Haha :) 
Vad ska du göra NU? Tänkte samla kraft, så jag orkar gå ner till förrådet o börja stöka där! SUCK... 

Kommentarer

  • Camilla säger:

    Då kanske jag måste pröva dom ;)

    2008-02-11 | 10:57:20
    Bloggadress: http://inmyhome.blogg.se
  • carro säger:

    ta inte åt dig. menade tv-programmet;p

    2008-02-11 | 18:02:26
    Bloggadress: http://caarroekholm.blogg.se
  • Petra säger:

    Linnéa och alvin, vilka himla fina namn ni valt ut =)
    Hur går det för dig annars ? allt bra ? ;)

    2008-02-12 | 23:14:40
    Bloggadress: http://petraa.webblogg.se

Kommentera inlägget här: