Mitt liv som mamma

Fredag kväll

Kategori: Våran vardag

Tråkigaste kvällen ever. Bara sett på nyaste Beverly Hills, visst det är skit bra :)
Men rätt långtråkigt. Nåja, funkar ju då man ändå inte har haft nå att göra så :)
Ungefär så, har hela min dag sett ut, förutom då kusin Ida och jag åt lunch tillsammans hos oss.
Hon slog samtidigt ihjäl lite tid innan hon skulle iväg till jobbet :) Räckmacka från Lyktan vart det, åh så gott!


Nu sitter jag här med min nattuggla till dotter i min famn. Hon gäspade precis, så jag hoppas hon somnar för natten om en stund :) Skulle vara rätt skönt att få lägga sig någorlunda tidigt :) Plus att man är utvilad till imorgon.

För imorgon bär det av till Happis, Finland för lite julklappsshopping med min mamma, syster och hennes svärmor.
Wilma får stanna hemma med pappsen sin ;) Hoppas man hittar några julklappar så man får pricka av någon från listan.
På Måndag bär det också av till Happis, Finland. Med Jonas och Wilma för ytterliga julklappsshopping. Så är det då man är ute i gid tid. Haha ;) Nästa år ska jag vara klar med alla julklappar i början av December, så att man slipper stressa, för det är fasen jobbigt!

Nä, nu ska jag lägga gumman, för hon somnade precis i min famn :) Sen ska jag lägga mig själv, och tvina Jonas att också komma i säng. Så kanske Wilma också sover för natten.

Ha en bra helg!

Kommentarer

  • Sandra säger:

    Herrejessus vilken tur du har ;) att pappsen vaktar och du får åka iväg en stund från allt ;)

    lite lättare då man INTE ammar att kanske göra det.... lite svårare för mig! William behöver mamma därför att det är JAG som har käket :(

    2008-12-20 | 22:48:09
  • Sandra säger:

    han vill inte ha ersättning, jag har försökt blanda ersättning OCH bröstmjölk. och han vägrade,

    anledningen till att jag prövat är föratt min bm sa att man kunde göra så så blir barnet mätt och sover fullt ut hela natten.. vilket han INTE gör änn. :( men han vill bara ha mammas mjölk, annan duger icket. ;)

    2008-12-21 | 11:17:08
  • Lena säger:

    Små granar kan vara så söta =) Vår är egentligen inte liten, men efter att stammen gick av blev den rätt kort i rocken.

    2008-12-21 | 15:46:25
    Bloggadress: http://zpray.blogg.se/
  • S.Isaksson säger:

    Jo vi har flyttat, vi bor på kammo nu, i en tvåa :)

    2008-12-21 | 16:07:07
  • Lena säger:

    Så sött. Du får lägga upp en bild på nytillskottet (granen alltså) ;)

    2008-12-21 | 18:00:30
    Bloggadress: http://zpray.blogg.se/

Kommentera inlägget här: