Mitt liv som mamma

Det var då ett jävla gnäll ;)

Kategori: Våran vardag

Jaa, som rubriken lyder, så var det ett jävla gnäll från HaNNiiEs sida om att uppdatera min blogg!
Då gör jag väl det, så det blir tyst på henne för ett tag iaf! ;) Grr på dig!

Igår var det tvättdag för oss, familjen Bergdahl/Svanberg, eller Svanberg/Bergdahl. Fan, välj vilket ni vill ;)
Såå tråkigt, men man måste ju. Skulle vara miljoner gånger roligare om man hade en egen tvättmaskin istället för att gå ner till tvättstugan titt som tätt. Så det vore ju en bra julklapp till mig. Någon frivillig? ;)

Sen på eftermiddagen var vi och handlade. Så nu finns det lite mat här :) Då vi var och handlade så blev jag jätte sugen att göra tackomackor. Så jag köpte ingredinser till det, det som fattades, endel utav det hade vi hemma. Och fiiiifasen vad gott det blev. Sjukt gott! Har kvar så jag ska äta idag också :) Vill du ha recept? Då tycker jag du ska fråga, så får du ;)

Idag är det Fredag, och då är det IDOL FINAL. Spännande :) Fast Kevin kommer att vinna, är ganska så säker på det faktiskt. Nååja, det återstår ju att se :) Jag skulle bli överraskad om det vart Alice. Nog för att hon också är BRA, men ja ni fattar vart jag vill komma.

Imorgon, då är det Lördag. Den dagen vi alla väntat på. Okej, kanske inte alla. Men iaf jag, Hannie och Lotta :) Då är det party! Ska bli grymt kul faktiskt. Hannie säger att hon ska krypa, så jag vet faktiskt inte hur det ska sluta. Ska jag låtsas som att jag inte känner henne kanske, ifall det blir så att hon kryper!? Joo, jag tror det ;) Haha. Nä skämt åsido. Gud vad jag är rolig idag förresten! Haha.

Nää, om man skulle ta och äta lunch, eller brunch kanske det heter nu när klockan är såhär mycket?! Eller jag tror jag väntar ett tag, så jag blir lite mer hungrig. Är så sugen på mina tacomackor :)

Ni får ha en bra helg, det ska då jag ha. Är det ingen som ska, eller vill följa med ut imorgon? :)

Jag bjuder på en bild på min sockersöta bebis, med byxorna på huvudet <3

Kommentarer

  • tilda säger:

    jätte söt liten tjej ni har!

    2008-12-12 | 13:59:10
  • Emma säger:

    Hörru förresten vad heter Wilma i efternamn?? :)

    2008-12-12 | 14:31:54
    Bloggadress: http://emmastromback.blogg.se.
  • hannie säger:

    äntligen en uppdatering! :D



    och ja, vi ska allihopa krypa och det vet du!



    SES IMORGON HANNAPANNA! ;)

    2008-12-12 | 15:26:52
    Bloggadress: http://hhaanniiee.blogg.se/
  • Hanna säger:

    hehe söt hon är.. skicka receptet till mig ;)

    2008-12-12 | 21:01:27
    Bloggadress: http://ekstromhanna87.blogg.se/

Kommentera inlägget här: