Mitt liv som mamma

Tvättdag idag!

Kategori: Kärlek

Har haft tvättdag idag, skönt att få det gjort. Har tid ända till kl 22 ikväll, så den hänger o torkar :)
Tänkte vara lite busig o låta den hänga några extra minuter så den hinner torka helt. Är ju ändå inte någon som ska tvätta förrän imorgon kl 7 så det gör nog inget.

På Torsdag går jag in i v 23, helt sjukt va tiden går fort. Jag hinner knappt med i svängarna själv :) Har ju gått över halva tiden redan. Det är nästan ofattbart! Idag har vi köpt en spjälsäng också. Man längtar tills man får skruva ihop den. Skulle ju kunna göra det nu, fast det är ju lite väl tidigt för det ännu ;) Haha.

Nu vill jag bli sådär jätte stor o go om magen, men det kommer väl så småningom. Man hinner nog bli less :) Jag tycker det är så himla gulligt med gravida magar. Skulle kunna titta på sånt i flera timmar. 

Sen....
Finns det ju vissa som inte alls tycker om att man lägger upp sånt, men då kan jag ju bara säga: Sluta o läs då?! Man behöver ju inte kika om man inte vill, om man nu inte tycker det är gulligt, o ointressant! Ingen som bett er göra det heller.

Jag lägger upp precis vad jag vill. Är ju så många som är nyfikna, o vill att man ska lägga upp :) Nåja, det finns alltid sånna, men jag bryr mig då inte för 5 öre. Finns ju kanske endel som lägger upp annat som inte är ett dugg kul.

Nu ska jag strax gå o spela Mario med Jonas ;) Ciao!

Kommentarer

  • PEtra säger:

    haha guud va mysigt :D känns det inte helt.. konstigt ? kan inte tänka mig hur det måste kännas att ha ngnting som lever inne i sig :D

    2008-04-14 | 22:32:05
  • Helené säger:

    Sorry, men varje gång jag ska gå in på din blogg så funar de inte :/ Fattar inte! Men nu, äntligen fungerar de :) Så nu ska jag kommentera!

    Va? Bilder vill vi (läs iaf jag) ha fler av :D Mycket sånt gillar vi!

    Ja, visst går tiden fort? På Torsdag har jag gått 25 hela veckor :D Otroligt!

    Men du tjejen, du gör mej glad ska du veta :)

    2008-04-15 | 19:36:44
    Bloggadress: http://missh.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här: