Mitt liv som mamma

Löördag!

Kategori: Kärlek

Har städat  hela lägenheten idag, dammsugat dammtorkat i alla rum.
Känns fräscht nu :) Som det alltid gör efter man städat. Synd bara att det aldrig håller i sig så länge som man vill.

Det blir ju alltid dammigt så fort tycker jag. Och det är ju inte så kul :)

Nu sitter Jonas här med några kompisar och dricker o spelar poker, trevligt :)
Och jag dricker saft och äter godis, haha. De ska kanske gå ut sen också. Isåfall går jag också ut, fast nykter och med Lotta som sällskap :) Skulle iaf vara trevligt, o träffa lite folk o sådär.

Ha en trevlig Lördag allesammans! Ciao.

Kommentarer

  • Johanna säger:

    Hej Hanna! Ja, bloggandet har inte känts som prio ett efter allt. Jag har velat uppdatera men det har varit mycket som hänt, så jag har inte orkat sätta mig och dikta ihop ett inlägg. :/
    Jag hoppas att facket och regionchefen slår honom på näsan. För sådär får man faktiskt inte hålla på. Fy f*n! :/

    Hur är det med dig då? :D
    Magen växer. :) Vad härligt. :D Verkligen! :)
    Akira är söt, idag ställde hon upp andra örat också. :P Ska sätta in en ny bild på henne. :P hehe. Ha det så bra. Kramar

    2008-04-12 | 21:03:42
    Bloggadress: http://iohannaa.doggyblogg.se

Kommentera inlägget här: