Mitt liv som mamma

Tidsfördriv!

Kategori: Kärlek

Namn: Hanna.
Höger- eller vänsterhänt: Höger.
Humör just nu: Bra. Aningen uttråkad bara. Väntar på att Jonas ska komma hem från jobbet.
Favoritgodis: Hmm, svårt... Marabou mjölkchoklad är ju alltid så gott :)
Är det nåt du absolut inte äter: ÄRTSOPPA!
Kläder just nu: Mjukisbyxor och ett grönt linne.
Musik just nu: Timbaland - Apologize.
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: 2100- talet.
Planer för hösten: FLYTTA!!
Är du bra på matte: Haha nej, verkligen inte.
Saft eller alkohol: Hmm. Beror på vad jag är sugen på :) Just nu Saft kanske.
Hur många kuddar sover du med: har 4 i sängen men 2 är mina o 2 är Jonas.
Favoritväder: Sommar. Med dom härliga varma vindarna :)
Spelar du nåt instrument: Nej nej nej.
Morgon- eller nattmänniska: Nu för tiden är jag ingen utav det. Svintrött på kvällen, o trött om morgon.
Sparare eller slösare: Mitt emellan. Fast kanske mer slösare ;P 
Vem är viktigast för dig: Pojkvännen och våra familjer!
Bästa film: BECK filmerna såklart!
Tror på liv på andra planeter: Njae, kanske finns liv. Men inte människoliv? 
Har du några homosexuella vänner: Nej, inte vad jag vet iaf.
Hur många barn vill du ha när du blir stor: Jag vill ha 2.
Bio eller promenad: Promenad hand i hand med min älskling :)
Är du kittlig: Ööhm, JO!
Snarkar du? Enligt Jonas så gör jag det ibland.  
Stjärntecken? Tvillingarna.
Rädd för insekter? SPINDLAR! Fyfaan.
Äckligaste insekten: Spindlar, fyfan så vidriga.
Största svaghet: Hmm, svårt fråga? Jag vet inte.
Det här är jag bra på: Laga mat ;)
Bästa bok? HATAR att läsa böcker. Isåfall ska det vara en verklighetsbaserad bok. Om sånna där hemska saker.
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Kunna läsa andras tankar.
Vad vill du jobba som? I Butik kanske? Äh, jag vet inte. Man får vara glad om man får sig nå jobb.
Chips, morötter eller godis? Chips tror jag?
Pizza eller hamburgare? Det beror alldeles på vad man är sugen på.
Skriver du dagbok? Nope. Bara blogg!
Har du nån flickvän/pojkvän? Yes!
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Skulle vilja tatuera mig, men vet inte vad o vart?
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Mitt emellan.
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Nej, aldrig.
Vad hänger på väggarna i ditt rum? Tavlor.
Hur är din drömtjej/kille? Han är sig själv.
Hur många syskon har du? 2.
Vad är du mest rädd för? Att bli lämnad.
Är du rädd för blod? Nej
Saltar du på maten? Ja, om det är osalt.
Gillar du och sjunga? Singstar isåfall.
Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför? Barn & Fritids programmet. Därför att jag älskar barn!
Anser du att du är stark? Självklart ;) 
Brukar du sola? På sommaren. I solarium kanske 1-2 gånger per år. Haha :)
Vad gör du om du får hicka? Låter illa. Hickar så högt :P
Har du komplex och för vad? Nej.
Kaffe, te eller inget? Te, om man är frusen. Kaffe är super äckligt!

Kommentarer

  • Hanna säger:

    Hejsan!! Jo det var en toppenhelg nu måste jag nog kopiera det här frågeformuläret från din blogg lät sååå kul :) har långtråkigt :) kram kram..

    2007-10-15 | 18:13:25
    Bloggadress: http://hannis83.blogg.se
  • Hanna säger:

    Jo precis hade oxå långtråkigt :) jo nu har jag fått min mens sen är det bara försöka på nytt och hoppas att man plussar snart igen :) och att det då fastnar och stannar kvar i nio månader :) kram kram.

    2007-10-15 | 20:11:15
    Bloggadress: http://hannis83.blogg.se
  • Emelie säger:

    Hej Hanna! Jag svarar här. Tack så mycket! :) Bilderna är beställda hos Gallerix och ramarna har jag gjort själv. Dom har jätte mycke tavlor mer än vad som är framme så fråga där, man tänker inte på det bara när man är in. Kram

    2007-10-17 | 23:00:46
    Bloggadress: http://almkvistemelie.blogg.se
  • Hanna säger:

    Tack så mycket :) Jo det ska bli jääätte kul med en valp, så mysigt känns bara som att det är sååå länge dit men tiden får väl gå fort förhoppningsvis :) kram kram.

    2007-10-18 | 11:13:51
    Bloggadress: http://hannis83.blogg.se
  • Hanna säger:

    Jo min födelsedag var toppen, hade det jääätte bra. Mycket gott fika och fina presenter som det ska vara :) Jo man får hoppas tiden går fort men den brukar ju gå fortare än man tror :) När är det jonas fyller år?? Visst är det den 21?? Alltså jag med mitt minne :) kram kram.

    2007-10-19 | 09:57:52
    Bloggadress: http://hannis83.blogg.se

Kommentera inlägget här: