Mitt liv som mamma

- Torsdag.

Kategori: Kärlek

Snart helg, gud vad skönt. Och min älskling är ledig :) Lördag morgon bär det av till Kalix.
Vi måste till EM o fixa det sista inför soffan vi har beställt :) Sen skulle Jonas mor o far komma o hälsa på.
Vet inte vilken dag ännu.

Jag vill flytta NU. Det är det enda jag har i tankarna hela tiden! Att få börja inreda o ställa in alla möbler :)
Först ska det målas. Hoppas vi får börja med det i November åtminstone!
Fan va snyggt vi kommer få :) Snälla, låt det bli November nuuuuuuuuu.

Förresten är jag lite nyfiken på vem som brukar läsa min blogg.
Lämna gärna en kommentar om du brukar läsa ;)

Ha en bra helg allesammans! ♥

Kommentarer

  • Hanna säger:

    Hej Hanna :) vad kul att måla om i sin lägenhet, vi har tänkt tapetsera i våran nya trea, iaf sovrummet och vardagsrummet för man trivs ju mycket bättre om man får bo i den stil man vill ha det ;) Ha det fint, kram kram.

    2007-10-04 | 22:33:21
    Bloggadress: http://hannis83.blogg.se
  • Anonym säger:

    varför köpte ni inte från Ikea? ni får ju rabatt.

    2007-10-08 | 16:47:16
  • Hanna säger:

    Därför att vi ids inte köpa därifrån, eftersom att vi har inte hittat någon som vi gillar eller tycker är skön.. Tyvärr.. Vem du nu är!?

    2007-10-08 | 20:28:35
    Bloggadress: http://wildbee.blogg.se
  • Eva säger:

    jag brukar läsa den ibland.

    jag tycker att du ska skriva lite om fenoment Facebook :)

    jag är så beroende av facebook..brukar du facebooka :P

    2007-10-09 | 14:54:39
  • Hanna säger:

    Vem är du då, Eva? :) Näe, det brukar jag inte.

    2007-10-10 | 22:01:23
    Bloggadress: http://wildbee.blogg.se

Kommentera inlägget här: