Mitt liv som mamma

Lördag hela veckan!

Kategori: Kärlek

Gud vad tiden går fort, tycker jag.  Inte för att jag klagar, då får vi ju flytta fortare ;)
Hoppas jag får börja måla snart! Ska bli kul o få måla i sitt eget hem o få känna sig
stolt att man gjort ganska mycket själv :) Lite hjälp kommer jag ju behöva.
Snart är det 1 December, men jag hoppas ändå att vi får börja tidigare!
Dock kommer vi få vänta på våran soffa i några dagar. Dock bara 3 dagar. Hoppas verkligen
att vi inte behöver vänta mer än så!!

Lördag idag, ja. Vad ska man hitta på då? Jonas jobbar hela helgen.
Jag som hade velat ha honom hemma o mysa med mig. Tyvärr kan man inte få allt vad man önskar ;)
Haha. Isåfall skulle han aldrig jobba.

Nu ska jag ta o äta nå frukost!! Pasta sallad blir det :) Gott!!
Ha en bra helg. ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: