Mitt liv som mamma

- Äntligen!

Kategori: Kärlek

Äntligen åkte Sam ut. Dock 25 program försent! Fyfan vad han är dålig.
Jag tycker iaf inte att han har någon sångröst, absolut inte. Han måste ju kunna sjunga
som dom andra. Som Marie ungefär. Hon är grym, tycker då jag! :)

Nu närmar det sig flytten! Jag längtar grymt mycket :) Dom som bor dit vi ska flytta
har redan börjat tömma lite grand.
Så hoppas det går undan, så vi får börja måla o sånt snart :) LÄNGTAR!!!
Kommer bli grymt fint, det vet jag :)

Jag är less denna trånga lägenhet, ska bli så grymt skönt att slippa den!
Åååh, undra när våran soffa kommer? Den borde ju komma snart.
NU VILL JAG FLYTTA!

Nåja, nu ska jag fortsätta slöa. Tänkte inte göra nå nyttigt idag förutom att laga middag :)
Skönt att inte alltid måsta ha hundra saker att göra. Ni får ha en bra helg! Akta er för spökerna ;)

JONAS, JAG ÄLSKAR DIG! ♥

Kommentarer

  • Eira säger:

    *vinkar*

    2007-11-04 | 21:30:52
    Bloggadress: http://hilldur.blogg.se/
  • Hanna säger:

    Jo jag hoppas oxå vi får flytta snart, men idag har vi pratat med dom och tapetseraren skulle dit i veckan men vi vet ännu inte när. Då sa vi till dom att om vi inte får flytta innan torsdag så vill vi bryta kontraktet och bo kvar där vi bor nu så letar vi efter andra lägenheter i en annan förening och kanske ett hus om man har tur ;) så hon sa då att det är bara bryta kontraktet och skriva nytt på den tvåan vi bor i nu. Men vi får ju se kanske vi får flytta på torsdag kanske inte.. men får vi inte det så bor vi kvar här för vi klarar oss bra med en tvåa men hade ju varit skönt med ett gästrum men man hinner. Huvudsaken att valpen får ett fint hem. Inte med en massa kartonger och påsar överallt :) Vad skoj om ni snart får flytta, eller iaf börja måla, kommer säkert bli jätte snyggt. Och gud vad bra att sam åkte ut, var efterlängtat... ha ha ha :) ja snart får vi hämta våran valp ska bli så himla roligt... ha det fint, kram kram.

    2007-11-06 | 09:48:59
    Bloggadress: http://hannis83.blogg.se
  • Hanna säger:

    Men nu har vi fått flytta, äntligen :) så nu är det sista gången jag ska blogga i denna lägenhet blir utan internet ett tag nu men strax är det väl igång iaf... tur att vi fick flytta till slut, skööönt och nu är det inte länge kvar tills cilla får komma hem till oss, längtar :) ha det fint, kram kram.

    2007-11-08 | 11:41:08
    Bloggadress: http://hannis83.blogg.se
  • Hanna säger:

    Jo nu har vi äntligen fått flytta och valpen är hemma, men har inge internet än får vi först nästa vecka att allt ska ta sådan tid :) Men jag ska blogga så fort jag kan och ta bilder på nya lägenheten och lägga upp dom på pixbox så fort jag har internet hemma :) och även bilder på cilla så ni får se hur söt och busig hon är :) sitter på jobbet nu så hinner tyvärr inte blogga nåt nu men kanske till helgen :) hur går det med flytten för er??? börjat måla än? kram kram.

    2007-11-13 | 15:54:30
    Bloggadress: http://hannis83.blogg.se

Kommentera inlägget här: