Mitt liv som mamma

Trötter!

Kategori: Kärlek

Gosh, jag är trött. Väldigt trött! Kan nog bero på att jag steg upp med min älskling innan han skulle till jobbet :)
Har nästan aldrig ro att sova då han åker till jobbet. Det är inte lika varmt o mysigt i sängen då ;)

Satt här vid datorn o lyssnade på musik. Rycktes till av att jag fick ett sms. Av vem? Jo av Jonas, där det stod: "Älskar dig :)" Tänk vad ett litet sms kan göra en glad. Du är BÄST <3

Så synd att han jobbar så länge idag. Jag vill ha hem honom NU. Det är perfekt mysdag idag :) Pissväder!
Jag ska ändå gå ut för det. Ska lämna in nå papper åt Jonas, till hans glasögon osv...

Resten av dagen ska jag inte göra ett piss hade jag tänkt. Bara mysa på, se någon film kanske. Laga middag åt världens underbaraste :) Kokt torsk, potatis, vitsås o skirat smör! MUMS :)

Jag hoppas, jag hoppas ;)

Jonas, jag älskar dig otroligt mycket! Du betyder verkligen ALLT för mig.

 

/ WildBee ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: