Mitt liv som mamma

Vilket vårväder!

Kategori: Allmänt

Gud vad jag blir på bra humör när det är sånt här väder. Det är så otroligt skönt :)
Sitter just nu o kikar på termometern, det är + 20,1 grader varmt. I solen dock, men iaf.
Hur ofta har det varit såhär varmt vid den här tiden i Mars?! Vettefan om jag har varit med om det förut!?
Inte vad jag kan minnas iaf. Det är hur som helst jätte härligt! :)

Vi ska åka bort över helgen, ska bli skönt faktiskt.
Ska åka till våran stuga o sola, grilla, mysa o bara vara med familjen :) Och köra skoter såklart!
Gud vad kul. Det var så himla längesen sist. Jag längtar :) Vi ska åka då Jonas kommer hem från jobbet.
Han slutar halv 8, så sen bär det raka spåret mot Nyborg o där hämtar familjen upp oss med skotern :)

Ni får ha en riktigt bra helg. För det ska jag o Jonas ha :) Vi ska vara bruna då vi kommer hem, iaf i ansiktet.
Brukar ha lätt för att få färg där :) Naaaaaajs. Kommer bli en avkopplande helg. Det behöver vi, så vi får vila
upp oss :)

En PUSS till Jonas <3

/ WildBee....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: