Mitt liv som mamma

Funny...

Kategori: Kärlek

Hur mår du?: Jag mår toppen :)

Saknar du någon?: Joo.

Är du svår?: Kanske ibland, jag vet inte? :)

Är du frisk? Som fan ;)

Har du något jobb?: Javisst, jobbar som extra på IKEA.

Kyss på första dejten?: Varför inte? :P

Favoritsysselsättning?: Umgås med Jonas, jonas jonas. Vänner o familj!

Godaste chipsen? : Lättsaltade, eller dillchips :)

Vad åt du senast?: En piggelin :)

Den sista personen du pratade i telefon med?: Jooooooooonas ;)

Favorit alkoholbaserad dryck?: Teguila rose, eller min o jonas special drink ;)

Hårgfärg?: Möörkbrunt :)

Ögonfärg?: Blåa.

Är mustach eller skägg snyggast?: Det sak vara som Jonas har det ;)

Vill du ha barn?: Ja, helst NU. Haha :)

Blir du ofta kär?: Njaaaa.

Ska du duscha idag?: Nej, men imorgon ;P

Två bra band?: Coldplay o Pakito.

Två saker du jättegärna vill ha?: PENGAR som GRÄS o massor med kläder!

Är du glad just nu?: Alltid glad :)

Är du snygg?: Nej, det tycker jag inte. Men lite måste jag väl ändå vara eftersom Jonas har fallit för mig ;)

Är du rik?: Ööööhm, NEJ!

Är du rolig?: Haha javisst :D

Är du stark?: Självklart, har ju spelat handboll ffs :P

Är du bra på något?: Laga mat o baka :D

Är du snobb?: Bara mot dem som förtjänar det!

Är du hungrig?: Ja, är väl alla ibland? ;P

Är du trevlig?: I hope so ;)

Är du med i någon club?: Ja, HM club :)

Är du religös?: Nå neeeej.

Är du kåt?: Haha, ingen kommentar ;)

Är du sportig?: Haha njaa. Föredrar mysiga promenader med Jonas istället :)

Är du beroende?: Ja, av Jonas ;) <3

Är du singel?: Nej, absolut inte.

Är du kort?: Jo :)

Är du fet?: Smällfet :D Mohahahah.

Är du bestämd?: Ja, då det behövs. Då Jonas inte lyder mina order ;)

Är du blyg?: Jo ibland :)

Är du en bra flick/pojkvän?: I hope so :) Fråga Jonas annars.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: