Mitt liv som mamma

Mer julstämning, tack!

Kategori: Kärlek

Tycker det är så mysigt med jul, dock är det inte lika mysigt som då man var liten.
Då pirrade det i magen ändå fram till tomten kom! :) Tänk skulle man få känna den känslan igen...

Imorgon ska jag och handla julklappar åt Jonas :) Det är det enda jag har kvar. Har varit färdig
med alla dom andra klapparna för längesen faktiskt. Och jag måste säga, det är riktigt skönt att
vara ute i god tid. Slippa all stress!

Nu ska jag strax krypa under täcket, dock helt ensam :( Gud va det är tråkigt o sova ensam.
Jag hatar det! Fast imorgon slipper jag. Då kommer Marie o sover med mig iaf :)

GOD JUL & GOTT NYTT ÅR önskar jag alla mina vänner!



Kommentarer

  • Lena säger:

    Tack. Njae, det var nog i helgen vi köpte den tror jag minsann.

    2007-12-20 | 14:52:15
  • Hanna säger:

    Hejsan, nja magen har inte blivit så stor än men den har ju vuxit lite sen jag blev gravid iaf :) en liten bulle typ ha ha ha men har ju gått upp 4 kilo redan så någonstans har väl dom kilona sattit sig ;) men det är det värt, hur är det med dig då?? haft en bra jul?? kram kram.

    2007-12-28 | 17:52:05
    Bloggadress: http://hannis83.blogg.se
  • Hanna säger:

    Nu är jag i vecka 11 på måndag går jag in i vecka 12... så snart är risken för mf inte lika stor efter vecka 12 säger dom att risken minskar, så det är ju toppen då verkar det båda gott denna gång :) Jo vi har haft en toppen bra jul hemma hos mamma och pappa fått massa klappar och god mat :) var ni ut något under julen?? vi orkade man blev ju helt slut av julmaten :) kram kram.

    2007-12-29 | 18:47:46
    Bloggadress: http://hannis83.blogg.se
  • Hanna säger:

    Jo det känns som att det är tredje gången gillt :) men det känns ändå så himla overkligt som att man tvekar till att det kommer gå hela vägen men man har ju mera hopp nu och man känner sig mer gravid än tidigare så det ser ju ljust ut :) den 9 jan ska vi på inskrivning på mvc, det ska bli jätte kul och då får vi nog en tid till ultraljud med, lääängtar så :) händer under nyår då?? några planer?? hur trivs ni i nya lägenheten?? kram kram.

    2007-12-29 | 22:10:47
    Bloggadress: http://hannis83.blogg.se

Kommentera inlägget här: