Mitt liv som mamma

Äntligen ledig!

Kategori: Kärlek

Då var man äntligen ledig. Hela helgen avklarad.
Och jag måste säga att det är väldigt skönt :) Förbannat med folk på Lördag, som vanligt.

HUR ids folk fara på IKEA en lördag?! Jag skulle då absolut inte orka.
Okej, isåfall ska det vara DIREKT dem öppnade, o ta allt jag ska ha så fort som möjligt o sen kasta mig ut
därifrån. Så sjukt med folk, fattar inte.

Ikväll blir det film, mys o lite chips :) Mums! I love it, I love it, I LOVE IT!

Nu är jag ledig ända till på Lördag igen. Just nu känns det skönt, men om någon dag kommer jag vara less
o bara gå hemma. Haha, får se till att vara ute o promenera, o sola mig :) Skönt skönt.

Snart kommer lönen. YEEEES äntligen! Blir en mycket bättre lön denna gång, än dem 2 senaste o det är skönt.
Och ännu fetare lönen i Maj. YEAH! Då fyller man år också så ;) WOHO!

Jonas, jag älskar dig mer o mer för varje dag som går! DU ÄR BÄST!

Nä, nu får det vara nog för idag. Haha :)
Ha det!

WildBee vid tangentbordet ;)


   

Kommentarer


Kommentera inlägget här: