Mitt liv som mamma

- Äntligen Freeedag

Kategori: Våran vardag

Haft en väldigt trevlig kväll. Malin, Chrille och Wilmer har varit här. Vi har ätit god mat, surrat, ätit efterrätt som var sjukt god :) Sen har vi sett Idol och Lisa kom också förbi. Riktigt kul :)

Våra barn gick an som jag vet inte vad, sprang som nå tok :) Retade varann om vartannat, tills de blev helt svettiga båda två. De är så söta :) Är nöjd med kvällen! Nu ska jag mysa ner mig i soffan och se tv. Sen måste jag komma ihåg att läsa min bok som vi ska redovisa på Måndag, så jag blir klar nån gång......
Suck, jag gillar inte att läsa böcker egentligen, då ska dom vara riktigt intressanta isf, och speciellt under tidspress är absolut inge kul. Nåja, bara gilla läget... I guess!

<3

Kommentarer

  • Anonym säger:

    ja nå otroligt :S dom vart stressade så de var därför. ingreppet ska ta från 20 min till 60. hon var tillbaka efter en kvart....



    kom precis hem därifrån, idag mådde hon bättre och fick börja röra på sig så gott hon kunde. skönt :)

    2010-09-12 | 18:42:19
  • hannie säger:

    oj de var från mig, men de kanske du förstod :D

    2010-09-12 | 18:42:32

Kommentera inlägget här: