Mitt liv som mamma

- Tisdag

Kategori: Våran vardag

Herregud, vi fick ju sommar idag, riktig sommarvärme. Super härligt :)
Vi tackar vädergudarna för det!

Idag har jag:

• Varit på förflyttningsteknik
• Ätit lunch
• Handlat
• Hämtat Wilma på dagis
• Gått en prommis ner på stan och köpt glass åt Wilma i sommarvärmen
• Varit ute med Wilma ute på gården
• Nu lagar jag kycklingsallad till middag


Fy vad gott det ska bli med kycklingsallad till middag! Har varit sugen på det länge nu :)
Passar utmärkt med "sval" mat då det är varmt ute tycker jag.

Nu ska jag gå och göra klart middagen så vi kan äta någon gång!

Kommentarer

  • sassan säger:

    tack så mycket! härligt att se att du bloggar igen! =)

    2011-06-08 | 14:29:40
    Bloggadress: http://sassan86.blogg.se/

Kommentera inlägget här: