Mitt liv som mamma

- Godmorgon

Kategori: Våran vardag

Idag är jag uppe med tuppen 6:15 slog jag upp mina blåa ögon, i princip klarvaken. Wilma ville ha välling då, sen somnade hon om direkt. Själv låg jag kvar en liten stund bara för att jag kunde. Klev upp till slut :) Inte konstigt att jag var pigg då jag somnade före kl 22 igår, så jag har ju sovit flera timmar.

Har börjat jobba, och det är kul. Tjäna pengar! Det är ju aldrig fel. Idag är jag däremot ledig, och börjar inte förrän halv 4 imorgon, jobbar alltså kväll :) Skönt skönt.

Vi ska åka till Happis idag, köpa några grejer till bilen. Jonas har lovat Wilma en prinsessklänning :) Ni vet en sån där utklädnings klänningar som det finns. Hon har surrat så mycket om en sån, från en bok hon har där en flicka har på sig en sån :) Sen tyckte jag att jag hörde något om att jag också skulle få nå kläder, till festen vi ska på till helgen ;) Hihi. Vi blir inte nå jätte länge i Happis/Torneå för att jag ska klippa mig 14:30 idag, så vi måste ju vara hemma till dess. Ska försöka fixa till håret, jämna till det lite.

Det var allt för mig för denna gång!
På återseende :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: