Mitt liv som mamma

- Första Advent

Kategori: Våran vardag

Så var Första advent här! I Söndags fick jag äntligen tända det första ljuset :) Så mysigt! Blev så fint då jag bytte till julgardiner i köket. Tyckte det blev såååå mycket mysigare där inne! :) Plus att jag bytt gardiner i Wilmas rum. Har bara julgardiner i köket och Wilmas rum. Jag ids inte byta överallt om jag ska vara ärlig, för man blir så fort less det sen då julen är över. Jag är iaf sån ;) Hur är du?!

Kan lägga upp nå bilder sen på hur det ser ut hemma hos mig med mina julsaker, om någon är intresserad av ett se? Annars ids jag kanske inte ;) Tror jag, vi får se. Haha.

Nu räknar vi ner till julafton. Jag har hunnit köpa lite julklappar, till Wilma och 2 stycken åt Jonas ;) Ska bli så kul att se då han öppnat dom. Jag har så svårt att vänta med att ge, eftersom jag ÄLSKAR att ge. Skulle jag få så skulle jag ha gett han sina julklappar för längesen ;) Sen har vi köpt åt Jonas mamma, och hans pappa vet vi redan vad han ska få. Så vi har kvar att köpa till hans bröder, Jim & Moa, Emil & Maja och Alva. Och så måste självklart gumman få några fler också :)

Har haft syster med familj på middag idag! Vi bjöd på chili con carne med vitlöksbaguetter till :) Mums var det! Sen har vi spelat lite move på ps3, kul kul.
Nu ska jag fortsätta mojsa i soffan och se tv resten av kvällen!

Hoppas du är nöjd med uppdateringen nu Lotta ;) Du som tjatat såååå mycket på mig om en uppdatering! Söthjärta! <3

Kommentarer

  • Lotta säger:

    JA tack! ;)

    2010-12-02 | 08:30:39
    Bloggadress: http://clarycharlotta.blogg.se/
  • Lisa - mamma till Knut säger:

    Vad bra att det var Linnea som åkte ut!! Jag håller med dig - ÄNTLIGEN! Har aldrig gillat henne och hennes stil! :P



    Vistt har Jay en bra röst, men jag tycker inte att han är bäst :P och sen så tror jag att han är en knarkare sen tidigre och håller nog fortfarande på! Jag får dom vibbarna av han! Tyvärr =/

    2010-12-03 | 16:23:49
    Bloggadress: http://mammatillknut.bloggplatsen.se/
  • Emma ♥Mamma Till Alwin säger:

    Fick höra att dom hade på Cervera så mamma var dit när hon var till Luleå men jag hade tur för det var visningsexet så jag fick den absolut sista ;)

    2010-12-07 | 20:46:04
    Bloggadress: http://emmastromback.blogg.se/
  • Emma ♥Mamma Till Alwin säger:

    Javisst då :)

    2010-12-09 | 06:14:35
    Bloggadress: http://emmastromback.blogg.se/
  • Angelika säger:

    Tack du söta o snälla! :-)

    2010-12-12 | 19:50:12
    Bloggadress: http://www.crazyangie.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här: