Mitt liv som mamma

- Måndag

Kategori: Våran vardag

Har just nu en skinklåda i ugnen till middag idag!
Fy så gott det ska bli. Jag är vrålhungrig :)
Magen kurrar, riktigt ordentligt faktiskt.

Imorse har jag varit på skolan och pluggat ett tag. Sen bara tagit det lugnt sen jag kom hem, busat med Wilma.
Ja det vanliga :) Sen tog jag och Wilma oss en prommis till ICA och handlade lite. Hon hann somna inne på ICA, men det blev bara en powernap, för jag väckte henne direkt vi kom hem. Och jag hoppas hon somnar i bra tid ikväll :) Trots hennes PN, för hon är endel grinig. Hon har inte vilat något idag heller, förutom powernapen då ;)

BigBrother ikväll, ett måste! Men först halv 8 hos mig, sen 112 - På liv och död. Jag gillar ju sånna program. Brukar se en massa sånna. Ambulans - först på olyckplatsen, Sjukhuset, Akutmottagningen osv osv.

Ha en bra kväll ! :)






En suddig men söt bild från i höstas.

Nu ska vi strax ÄTA. Måste gå och duka först, ingen annan gör ju det så ;)
Sen ska jag hänga tvätt och bara slappa resten av kvällen tills alla TV-program börjar.
Ciiiaaao Bella!

Kommentarer

  • Angelika säger:

    Jag älskar också att se såna där sjukhus program, det är ju verkligheten och jag är mer för såna program än program där allt är fantasi haha.. ;P

    2011-03-08 | 15:20:53
    Bloggadress: http://www.crazyangie.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här: