Mitt liv som mamma

- Torsdag

Kategori: Våran vardag

Längesedan sist nu, jag vet. Har bloggtorka så det heter duga. Men jag slänger väl in ett inlägg nu bara för att.
Kanske finns någon som fortfarande ids läsa? Eller finns det någon som fortfarande läser min blogg? Vem är du som läser min blogg förresten? :) Kommentera gärna!

Jaha, vad ska jag skriva då? Ätit lunch på Lyktan med Malin, en varm specialare med kyckling :) Mums! Den är gudomligt god. Har ni inte testat den, så gör för tusan det! ;) Ni kommer inte att ångra er, hoppas jag. Malin bjöd även på en chokladboll till efterrätt. Det tackar jag och bockar för :) Nog för att det egentligen var jag som skulle bjuda om någon, eftersom det är hennes födelsedag idag! Men, hon får sin present på Lördag på hennes kalas istället ;) Hon har ju redan berättat åt mig vad hon önskar. En stooor förpackning med massvis med kondomer! HAHA :D Näe, skämt å sido. Du kommer få nått bättre än det, jag lovar stumpan!

Sen ska vi hinna med ett till kalas under helgen, nämligen på Söndag! Då är det systers man, Jens som fyller 35 bast. Ja fyfejsiken, tiden går fort. Det känns som igår dom blev tillsammans, och höll sig inne på Jennys flickrum hemma hos mamma och pappa. Eller hur systeryster? ;) Haha.


Nää, nu ska jag avsluta detta konstiga inlägg och fortsätta med det jag höll på med. Suuurfa vidare ;)
Ciiiaaaoo bella!

Kommentarer

  • Malin säger:

    Jag blir ju som tvungen att läsa den, Du tvingar ju mig! :)

    2011-02-24 | 12:23:25
  • Hanna säger:

    Haha, jo jag tvingar dig veeeerkligen ;)

    2011-02-24 | 12:28:21
    Bloggadress: http://wildbee.blogg.se/
  • Lisa säger:

    Jag läser ;) men du uppdaterar för dåligt ;)

    2011-02-24 | 12:37:21
  • Emma säger:

    JAAG läser ju såklart! ;D

    2011-02-24 | 12:39:20
    Bloggadress: http://3lo.blogg.se/
  • Sara säger:

    Jag läser :) eller.. jag har dig på bloglovin så varje gång du skriver kommer det upp! supersmart.

    2011-02-25 | 08:35:25
    Bloggadress: http://www.sarakomsaja.se

Kommentera inlägget här: