Mitt liv som mamma

- Lördag!

Kategori: Våran vardag

Hunnit vara på badhuset imorse efter frukosten, det var såklart väldigt uppskattat av den lilla damen i hushållet :)
En varmkorv till lunch efter badet, sen tog vi vagnen och promenerade till Stenbäcken till Wilmas mormor och morfar. De var inte hemma då vi kom, de hade åkt iväg med skotern till stugan. Men de kom hem efter en stund :) Blev bjuden på middag där idag, kinamat! Den hemmagjorda varianten som jag brukar göra. Med andra ord, skiiiit gott! :)

Resten av eftermiddagen/kvällen har bestått av att rensa i våran malmbyrå i hallen + i min sminkväska. Välbehövligt må jag då säga! Nåja, nu är det gjort iaf, skönt :)

Igår var vi ute och gjorde en snögubbe, den skulle promt heta Snögubben enligt Wilma då jag frågade henne. Försökte komma på flera roliga namn, men det enda som dög var snögubben. Den blev jätte söt ;)

Nu ska jag äta, hungrig igen... Bjuder på någon bild!







Observera att denna snögubbe hejar på Kalix Hockey! ;)
Visst är han fin?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: