Mitt liv som mamma

- 30 April

Kategori: Våran vardag

Skitsämst på att blogga, jag vet...


Jag ville bara kika in och önska er en trevlig valborgskväll :)
Själv ska vi grilla hos Lars och Ingela i deras stuga. Det blir korv och champinjoner fyllda med fetaost lindade med bacon runt om. Det är smaskens om ni inte har smakat det. Ni måste testa! :) Sen har vi även en fetaostsallad (utan sallad) för min sallad hade blivit dålig, haha. Den består av gurka, paprika, fetaost, rödlök och italiensk salladsdressing. Kommer bli jätte gott! Jag längtar redan :)

Ha en trevlig Valborg!


Bjuder på en bild sen nu i vinter på våran lilla stjärna! ♥

Kommentarer

  • Josefina säger:

    Jag har redan gått upp ca 3 kg. Och då har jag inte ätit onyttig mat.

    Godis har jag nästan helt slutat med, det är bara för sött och jag blir illamående av det.

    Så vem vet.. kanske det är två ;)

    2011-05-24 | 11:57:12
    Bloggadress: http://sarajosefinanyman.blogg.se/

Kommentera inlägget här: