Mitt liv som mamma

- 3 September

Kategori: Våran vardag

Sjukt dålig på att blogga för tillfället. Men så är det ibland, ni får hålla ut helt enkelt ;)

Kan ju berätta att Wilma är åter på dagis nu, och det går jätte bra. Trots att hennes kusiner bytt dagis, annars har dom bruka träffats ute där, eftersom dom inte gick på samma avdelning. Så det är skönt! :) Skolan är igång nu också, Etik och Livsfrågor är ämnet som vi läser nu. Lite tjorvigt sådär i början, men känns som att man börjar haja en del av det nu :) Ska nog gå bra. Jag har ju min pluggis Malin vid sidan om. Vi är ett bra team ;)

Nu är jag redo för att åka och kika på hockey! Första gången för mig för säsongen, ska bli kul :) Dock träningsmatch idag, men snart är serien igång på allvar.

Ska gå och klä mig färdigt nu. Får komma med lite bilder en annan gång!
Ha en trevlig helg allesammans! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: