Mitt liv som mamma

- 30 Oktober

Kategori: Våran vardag

Sorry för den urusla uppdateringen. Men ni får nog leva med det ;)

Imorgon blir det party med ett gäng härliga tjejer. Klockan 22 bär det av ner till bowlingen för bowling i 2 timmar, och efter det blir det utgång :) Ska bli super kul. Jag längtar faktiskt!

Ja, vad har hänt ikväll då? Jag och Wilma for till mamma och pappa/mormor och morfar. Fick oss middag där :) Yammie! Sen kom Jonas och hämtade oss efter jobbet. Blev lite idol tittande då vi kom hem, Wilma somnade sent pga att hon var övertrött, måste ha varit det. Annars var hon ganska så trött redan hos mamma och pappa. Efter idol så frös jag in lite köttfärs som jag köpte idag då jag var och handlade. Sen har jag hunnit marinera fläskfilé, som vi ska avnjuta imorgon till middag. Grekisk pytt i panna blir det :) GRYMT GOTT! Per och Madde kommer på middag, och sen lämnar vi grabbarna här hemma så får dom göra vad dom vill medans vi går ut och festar ;)

Kommer bli en grym kväll. Är det ALL IN som gäller brudar? ;)

Kommentarer

  • hannie säger:

    en 2a, 60 kvm :)

    2010-11-04 | 16:49:41

Kommentera inlägget här: