Mitt liv som mamma

- 15 November

Kategori: Våran vardag

Håller på att kocka ihop grekisk pytt i panna till middag idag ;) Eller kockar och kockar.
Köttet ligger i marinad sen någon timme tillbaka. Helst ska det ligga dagen före, men jag var inte sådär super planerad idag, så det får gå för den här gången ;) Nå mer än så har jag inte gjort ännu. Potatisen, paprikan och löken skär jag senare då det närmar sig! Tänkte äta med Jonas sen då han kommer hem vid 8. Själv åt jag äggmackor till frukost så jag har inte vela ha någon lunch, har inte hunnit bli hungrig :) Stoppar länge på ägg, och gott är det också.

Wilma fick en ledig dag från dagis idag, lyx för henne ;) Vi sov hela familjen till kl 9. Shit tänkte jag då vi vaknade. Hade tänkt att hon skulle få börja kl 9 idag, men då vi sov sådär länge tänkte jag att det får bli en pluggfri dag och massa mys med Wilma istället. Imorgon är det dags för dagis igen! :) Då ska mamma Hanna försöka plugga lite. Wilma pratade om badhuset idag, var nära på att gå dit med henne, fast det blev aldrig :) En annan dag får det bli istället!

Nu ska jag gå och busa med Wilma :D Mitt hjärta, min gullunge, min sötnos, min lilla tjurskalle. Helt enkelt.....
MITT ALLT ♥





Jag älskar er båda så otroligt mycket ♥

Är hon inte söt, så säg? ;)
Mamma älskar dig!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: