Mitt liv som mamma

- Onsdag

Kategori: Våran vardag

Jaha... Maj har kommit. Den bästa månaden på hela året kanske? ;) Nä skämtåsido, bara för att jag fyller år i Maj. Dock inte riktigt ännu, nämligen den 29 Maj för er som inte redan visste det. Tycker tiden bara springer iväg nu för tiden. Det var ju nyss Februari och jag började skolan :) Nåja.

Försökte plugga igår, gick sådär. Man får dåligt samvete sitta inne när det är så fint väder, det bara kryper i kroppen på mig. Skulle ha pluggat idag med min pluggis ;) Blev inget av det, och jag förstår henne till fullo, vi tar igen det imorgon istället. Visst pluggis? ;) Tänkte ta och kolla igenom lite grand iaf, så man inte är helt borta.

Är så synd bara att man ska hitta så mycket annat som är sååå mycket roligare? Som att städa till exempel. Och det är ju något som inte är sådär jätte roligt, inte enligt mig iaf. Men det måste ju göras det också. Igår kväll fick jag nå ryck och började dammsuga och skura typ 20 över 6, samtidigt som jag lagade middag :) Det gick super, och kändes riktigt skönt då det var gjort. Svinigt var det kring golvet här! Inte konstigt då det dragits in endel sand osv den senaste tiden :P Barnvagnen är ju en stor orsak till det.

Tänk vad skönt med hus! Dock mycket mer jobb, men det är det fan värt! Jag vill haaaaaaaaa. Men det kommer väl det också någon gång i framtiden :) Ge mig ett jobb! Så kan vi köpa hus! Tänk om man vore miljonär, miljardär osv osv osv...... Inte för att man skulle vara nå lyckligare för det, för mycket vill oftast ha mer. Jag tänkte mer på att jag skulle kunna köpa mig ett hus då ;)






Wilma ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: