Mitt liv som mamma

- Lördag

Kategori: Våran vardag

Idag blir det GOD middag! Vitlöksmarinerad oxfilé, vitlökspotatisgratäng, beasås och vitlöksbröd :) Med gott sällskap! Massa surr, lite spel kanske, gotta och mys :) Ska bli så himla gott! Oxfilén kommer smaka extra gott, eftersom det var ruggigt billig ;) 119 :-/kg. Jag köpte lite annat smått och gott samtidigt som oxfilén. Så säger kassörskan, 98,50. Jag tänkte: WHAT?! Hm, drog snabbt kortet och fort ut därifrån. Det visade sig att hon tagit fel betalt för min oxfilé. Nämligen 12,61. Det tackar jag för ;) Så den ska smaka riktigt gott idag kan jag lova ;)


Nu har vårat sällskap kommit, så jag ska gå och vara social med dom :) Ha en bra kväll mina vänner! :)

Kommentarer

  • Angelika säger:

    Inte så lätt att kunna säga nånting när vi aldrig ses ;-) Och Tack! Kram

    2010-06-16 | 11:11:17
    Bloggadress: http://crazyangie.bloggplatsen.se
  • hannie säger:

    sen när jag orkar ta en bild så ska ni få se ;))

    2010-06-19 | 15:10:04

Kommentera inlägget här: