Mitt liv som mamma

- Mitt i natta

Kategori: Våran vardag

Ja jag vet, borde ha sovit för läääängesedan. Men nu är inte fallet så, jag sitter här, vaken och filosoferar för mig själv. Eller nja, däremot sitter jag och läser gamla blogginlägg i Jonas blogg. Och jag får ta mig fan bli tårögd :) Min karl, han är bara så bäst. Det är bara läsa och njuta så ska ni få se själva...

Ett inlägg om mig

Ett annat inlägg om vårat liv med Wilma

På vägen hem från BB

Han är så duktig att skriva min gubbe. Jag älskar dig snuttegubben! Min Mojjis ♥ Nu sitter jag här med tårarna i ögonen efter att jag läst inlägget om mig...HannaMargitLinneaBergdahl.

Jaaaa, jag heter Margit! :D Haha. Hm, lite orättvist att inte storasyster fick det namnet också. Eller hur syrran? Det hade du nog velat ;) Det vet jag! Näe, jag tror jag ger upp för ikväll. Dags krypa ner under täcket och se lite TV innan jag somnar. Så skönt somna till TVn tycker jag :) Godnatt!




Jag älskar er...

Kommentarer

  • Sandra säger:

    Jaaaa vikingens mat måste du verkligen prova. Alltid jättebra! Salladsbuffen har dom varje dag och ett antal rätter, typ egen hamburgare, några pizzor, nån wok och nån sallad att välja på på lunchtiden. Plus att dom har två eller 3 olika dagens rätter, och igår ver det lax ;)

    2010-07-07 | 09:00:39
    Bloggadress: http://sanbjo.bloggplatsen.se
  • Malin säger:

    Jo dom pratar ju en hel del om chefen där på jobbet.

    Folk får inte vara sjuka för chefen får så mycket problem tycker hon. Hon ger hellre personalen dåligt samvete. Och vikarier har jag också hört att det är dåligt med, nu vet jag ju varför :) Inte så konstigt att ingen vill jobba där när dom beter sig på det viset.



    Jobbar du nå i sommar?

    2010-07-08 | 14:21:46
    Bloggadress: http://uppfylldonskan.blogg.se/
  • Angelika säger:

    Jo jag ska försöka få in några bilder på huset. dum som jag var så sparade jag inte dom bilder som låg ute på hemnet :P så du får nog vänta tills vi flyttat in ;)

    2010-07-10 | 12:41:32
    Bloggadress: http://www.crazyangie.bloggplatsen.se
  • Sandra säger:

    Nä inte roligt att ha hans arm gipsad nu uner sommaren, inget badande men nästa lördag ska det bort så då får vi hoppas på några fina dagar så vi kan åka till stranden =)

    2010-07-14 | 17:16:28
    Bloggadress: http://sassan86.blogg.se/

Kommentera inlägget här: