Mitt liv som mamma

- 5 Februari

Kategori: Våran vardag

Bra det går för mig och min blogg. Långt mellan inläggen.
Sorry för det. Men bättre det, än inget alls. Eller? :)

Det närmar sig med stormsteg till pappas 60 fest. Nästa helg! Och jag måste säga att jag längtar. Tror det kommer bli super kul. Men en MASSA god mat. Och det är nog till den jag längtar först och främst ;) För jag vet vilken god mat vi kommer äta. Jonas längtar nog lika mycket han också, för han säger att det är det godaste han någonsin ätit. Sen blir det såklart en massa annat kul också. Ska inte avslöja för mycket nu!

Min gumma har varit sjuk i veckan. Med feber, trist. Hon hann vara på dagis på Måndag och Tisdag. Annars har vi spenderat resten av veckan hemma och myst på! På morgon hade hon bara febergräns. Dock låter hon lite sträv i halsen. Men tror det är på bättringvägen nu.

Nu ska jag avsluta här och gå och lägga min gumma. Hon verkar så trött! Sen ska jag mysa ner mig i soffan och se ett par DH avsnitt :) Trevlig helg mina vänner!

Bjuder på ett par mobilbilder. Därav kvalitén!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: