Mitt liv som mamma

- Det är gott med yoghurt

Kategori: Våran vardag

- Namnam namnam.
Så säger mitt hjärta då hon ser yoghurt ;)



Vi älskar dig Wilma. Du är vårat ALLT! ♥



Idag har det varit en pluggdag. Malin kom till mig vid 9 på morgon, så vi har suttit och pluggat. Åkte ner på stan och hämtade pizza till lunch, och den var sååå god! :) Sen var det dags att hoppa in i duschen för att sedan gå till dagis och hämta Wilma. Och hon blev så glad då hon såg mig :) Sen skulle vi gå ner på stan för att handla. Hade helt slut pålägg! Så vi gick ner på stan och hade tänkt handla, gick på hemköp först för Wilma tjatade om dricka hela vägen, så jag köpte henne en festis, och en banan åt henne då hon missade mellis på dagis. Men då frågade Emma om vi inte ville följa med och hämta Melwin på dagis så vi gjorde det. (Dom går på samma dagis, fast inte samma avdelning) Det blev en omväg, men vi fick oss en promenad :) Ner till stan igen, HANDLA det andra vi skulle. Sen kom vi hem! Hängde tvätt, startade en till maskin med Wilmas vårkläder, eftersom dom inte var så rena då dom inte tagit på henne galonisarna, fast dom hängde på hennes hylla ;) Hm. Nåja! Jag hoppas dom tar på henne som hädanefter.

Sen åkte vi till Stenbäcken till min mor och far. Tvättat bilen, och torkat den invändigt! Och tvätten utanpå behövdes veeeerkligen! Fan så skitig den var! Nästa projekt är att dammsuga i den också. Men det hann vi inte med idag, då klockan började vara så mycket och dags för söthjärtat att gå och sova :) Det får vi ta på Måndag!

Nu ska jag ta på mig min filt, för jag fryser! Skola imorgon 9-11. Och gumman på dagis 8:30-11:30. Sen tar vi HELG! Och det ska bli så skönt :) Synd bara att Jonas jobbar. Men men, det måste gå det också. Jag och Wilma får mysa i massor, vara ute i massor. Förhoppningsvis är det sol till helgen :)

Kommentarer

  • Malin säger:

    Tycker deras lekplats är så grisig.. var fimpar och glasskärvor där när vi var dit och lekte.. Sen inget staket runt om.. bara här och där..

    2010-04-22 | 23:04:16
    Bloggadress: http://uppfylldonskan.blogg.se/
  • Helené säger:

    Tack tack! Jag är supesdupernöjd! :)



    Jag satt och kika på internet och fick inspiration, sedan fixa jag ihop min själv! :)

    2010-04-23 | 09:46:05
    Bloggadress: http://missh.blogg.se/

Kommentera inlägget här: