Mitt liv som mamma

- Sån där kul lista ;)

Kategori: Våran vardag

1. Vilket namn står på ditt födelsebevis: Hanna Margit Linnea Bergdahl
2. Årsmodell: 1987
3. Husdjur: Det är väl dammråttorna
4. Favoritfärg: Blå, men på kläder är det väl svart
5. Piericing: 4 i öronen, om det nu räknas som piercing
6. Tatuering(ar): Ingen alls, men skulle vilja tatuera in Wilmas namn
7. Födelseort: Kalix
8. Bostadsort: Kalix
9. Nuvarande bostad: Våran mysiga lägenhet
10. Har du varit kär: Joo, jag är det nu, eller förälskad ;)
11. Har du varit i några andra världsdelar: Nej
12. Har du varit med om en bilkrasch: Nope
13. Kaffe eller glass: Glass!!
14. Antal syskon: 2, en storasyster och en storebror ♥
15. Favoritmat: Grillat!
16. Bästa veckodagen: Fredag
17. Senaste låt du lyssnat på: Marc Cohn - Walking in Memphis
18. Favorit TV-program: Desperate Housewifes, 90210, Andra Avenyn och Idol ;)
19. Tycker inte om: Oärlighet
20. Ögonfärg: Blå
21. Senaste sjukhusvistelse: Var väl då vi låg på BB. Antar att inte BVC besök räknas :)
22. Hur många gånger kuggade du på körkortet: På teorin 1 gång, sen la jag av. Haha
23. Vem fick du senast e-mail från: Reklam från pampers
24. Har du någonsin blivit dömd för något brott: Nej, aldrig!
25. Om du fick ett enda kreditkort, vilken affär skulle du välja: Coop, mat är snuskigt dyrt, så det skulle vara nice att få gratis ;)
26. Vad gör du när du är uttråkad: Har tråkigt
27. Vad retar du dig på just nu: Telefonen som ringde kvart i tio ikväll, som väckte Wilma. Tur att hon somnade om!
28. Det bästa du vet: Wilma ♥ Och Jonas kommer tätt efter. 
29. Stjärntecken: Tvilling
30. Vad har du för kläder på dig just nu: Mitt sexiga nattlinne där det står: Världens bästa mamma med massa hjärtan på )
31. Fobi: Spindlar, ormar oh getingar
32. Om du var tvungen att skänka bort 25.000 kr till välgörenhet, vem skulle få dina pengar: Till barn som har det svårt
33. Vilket är dom vackraste orden du vet: Jag älskar dig, eller beror på i vilken situation man befinner sig i
34. Vad la du dina sista pengar på: Mat, och blöjor till gumman
35. Är du långsint: Nej, verkligen inte
36. Vilken är din bästa egenskap: Ingen aning?
37. Vilket är ditt nästa mål i ditt liv: Att förhoppningsvis hitta mig ett jobb, eller kanske börja plugga? 
38. Skulle du döda en kattunge om du fick 20 000 kr: Skulle aldrig klara av något sånt
39. Vad gjorde du i sommar: Var ute i skärgården, mös med min familj och vänner
40. Vad fascinerar dig mest hos andra människor: Vet inte
41. Senaste pojkvännen: Jonas, och han är det än. Som tur är :)
42. Bästa känslan: Lycka ♥
43. Närmaste vännerna: Dom är nog få, i vissa situationer märker man vilka som är ens riktiga och närmaste vänner
44. Hur tror du att folk som ser dig på stan uppfattar dig: Det skiter jag i
45. Vem stör du dig mest på i detta ögonblick: Kan tyvärr inte säga det här ;)
46. Om du fick en resa helt gratis, vart skulle du åka då: Utomlands någonstans, Thailand till ex med min familj
47. Vad är viktigast i ditt liv: Min dotter och min familj
48. Har du ngn gång varit med i ett slagsmål: Nej, jag är ju skötsam :)
49. Finns det någon person i din omgivning som du skulle vara villig att dö för? Ja, absolut!
50. Planer för kvällen? Inte så mycket, blir väl sova om en stund



Sådärja, lite tidsfördriv :)

Kommentarer

  • hannie säger:

    för att jag inte gillade den.

    den blåa är inte samma modell & mkt finare än den svarta ;D

    2009-09-24 | 22:52:46
  • hannie säger:

    kan hålla mig ifall jag verkligen måste! ;)

    2009-09-25 | 18:55:42
  • Angelika säger:

    Ja men hon hade ju glömmt! Tur att jag gjorde som du sa!! hihi...



    Vad duktig lilla wilma är som börjat gå nu.. Snart måste vi ta och bestämma en dejt tycker jag =) PuSs*

    2009-09-26 | 20:48:30
    Bloggadress: http://angelpuss.webblogg.se/

Kommentera inlägget här: