Mitt liv som mamma

- Söndag

Kategori: Våran vardag

Jaha, så var den här helgen redan slut. Eller ja, några timmar är det väl kvar.
Tidigare tvättade jag, 2 maskiner. Tvättkorgen var full. Dock skulle jag behöva tvätta en till. Men jag låter den torka tills imorgon först, för annars har jag ingenstans att låta den torka om jag skulle tvätta en till maskin.

Och min gubbe är ledig imorgon, mys! Då ska vi möblera om här hemma. Wilma ska få sitt eget rum nu tänkte vi :) Usch va hemskt att sova utan henne i sovrummet, då man har gjort det över 1 år. Men jag hoppas det kommer att gå bra. Hon är ju stora tjejen numera :) Det enda som vi skulle behöva nu är att få ner extra frysen i förrådet. Då behövs en elektriker som kan fixa så att vi får ett uttag dit ner. Men tillsvidare får den nog ta och stå i gummans rum. Sen väntar en IKEA resa, så vi får köpt lite grejer till Wilmas rum :) Ska bli såå kul.

Nu har jag just bäddat rent i Wilmas rum, och ska fortsätta bädda rent i våran säng också.
Ikväll blir det nog bara mys ;)



Mina busisar.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: